ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار امیدواری به دانشگاه فرهنگیان برای تربیت بهترین‌ها (31 شهریور 92)

امیدواری به دانشگاه فرهنگیان برای تربیت بهترین‌ها (31 شهریور 92)

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم بتوانیم تمام توان را در دانشگاه فرهنگیان بگذاریم تا بهترین‌ها از این دانشگاه تربیت شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی‌اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مهمترین هدف دانشگاه فرهنگیان، تربیت نیروی‌انسانی و بهسازی نیروهای موجود است و امیدواریم که دانشگاه فرهنگیان در تحقق این هدف موفق باشد.

وی افزود:دانشگاه فرهنگیان باید از تمامی امکانات موجود در سایر دانشگاه‌ها استفاده کند و ما معتقدیم که استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در آموزش عالی، حق این دانشگاه است.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در ارتقای سطح جامعه گفت: اگر دانشگاه را به یک سازمان تشبیه کنیم، فرایند ورودی و خروجی دانشگاه بسیار مهم تلقی می‌شود، چرا که ارتقاء سطح ورودی‌ها می‌تواند به ارتقای سطح جامعه کمک کند.

وی افزود: کل کشور به مدارس امید بسته‌اند به همین دلیل دانشگاه فرهنگیان باید در تربیت معلم بسیار کوشا باشد، اگر می‌خواهیم کشوری مستقل، توسعه یافته، پیشرفته و دارای مقام ممتاز در منطقه داشته باشیم، هیچ چاره‌ای جز رسیدگی و توجه به آموزش و پرورش و در دل آموزش و پرورش چاره‌ای جز رسیدگی به معلم نداریم.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم تمام توان را در دانشگاه فرهنگیان بگذاریم تا بهترین‌ها از این دانشگاه تربیت شوند.

کلمات کلیدی: امیدواری به دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فرهنگیان، اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش

آمار بازدید: 329 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image