ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی جذب دانشجوی ۱۵ مؤسسه غیرانتفاعی از مهرماه/ آغاز به کار ۲ مؤسسه ویژه خواهران (31 شهریور 92)

جذب دانشجوی ۱۵ مؤسسه غیرانتفاعی از مهرماه/ آغاز به کار ۲ مؤسسه ویژه خواهران (31 شهریور 92)

مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی از آغاز جذب دانشجوی ۱۵ مؤسسه غیرانتفاعی از آغاز مهرماه خبر داد.


غلامعلی نادری مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد،غیرانتفاعی و غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: از مهر ‌ماه امسال 15 مؤسسه غیرانتفاعی و غیردولتی، جذب دانشجوی خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: از این 15 مؤسسه، دو مؤسسه رهپویان در قم و آرمان رضوی در مشهد مقدس، مؤسساتی هستند که به صورت تک‌جنسیتی و ویژه خواهران فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

نادری با اشاره به اسامی سایر مؤسساتی که از مهرماه آغاز به کار خواهند کرد خاطرنشان کرد: مؤسسات پیروزان در شهر فردوس، مغان در شهر پارس‌آباد مغان، رهنما در شهر اهواز و اوج در شهر آبیک قزوین از جمله این مؤسسات تازه تاسیس هستند.

وی ادامه داد: همچنین مؤسسه نیکان در شهر تاکستان، میلاد گلستان در شهر مینو‌دشت، معماری و هنر پارس در شهر تهران و زاویه در شهر زاویه تعداد دیگری از این مؤسسات هستند.

مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد،غیرانتفاعی و غیردولتی تصریح کرد: مؤسسات رهجویان دانش، فناوری آبیدر در سنندج و تدبیر در تهران سایر مؤسساتی هستند که از مهرماه اقدام به جذب دانشجو می‌‌کنند.

نادری در پایان تاکید کرد: از میان این 15 مؤسسه دو مؤسسه در شهرهای کرج و ساوه، موافقت‌های اصولی مجوز خود را تبدیل به موافقت قطعی کرده‌اند.

کلمات کلیدی: جذب دانشجو، مؤسسه غیرانتفاعی، مؤسسه ویژه خواهران، آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی

آمار بازدید: 1200 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image