ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پیشرفت 95 درصدی ساختمان دانشگاه آزاد کوهبنان (31 شهریور 92)

پیشرفت 95 درصدی ساختمان دانشگاه آزاد کوهبنان (31 شهریور 92)

معاون‌ آموزشی دانشگاه آزاد واحد کوهبنان گفت: ساختمان جدید دانشگاه آزاد واحد کوهبنان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از ترم آینده دانشجویان در ساختمان جدید حضور پیدا می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محسن آل‌طه عصر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان کوهبنان اظهار داشت: دانشگاه آزاد کوهبنان فعالیت خود را از سال 85 آغاز کرده و در حال حاضر بیش از 500 دانشجو در رشته‌های کاردانی حسابداری‌، معماری‌، کامپیوتر و برق و رشته‌های کارشناسی مشاوره‌، باستان‌شناسی‌، کامپیوتر و معدن در حال تحصیل هستند‌.

وی ابراز داشت: رشته مهندسی کامپیوتر نیز به تصویب رسیده و در حال حاضر با تعامل سایر دانشگاه‌ها دانشجویان در چهار رشته آموزش ابتدایی‌، مدیریت دولتی‌، مهندسی برق و ساختمان مشغول به تحصیل در واحد کوهبنان هستند‌.

آل‌طه عنوان کرد: ساختمان جدید دانشگاه آزاد کوهبنان در زمین اهدایی علیمردان آل‌طه از اساتید باسابقه استان کرمان در حال ساخت است که عملیات ساختمانی این واحد 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از ترم آینده دانشجویان در ساختمان جدید حضور پیدا می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد کوهبنان گفت: با توجه ویژه فرماندار کوهبنان به دنبال اخذ مجوز چاه آب هستیم تا بتوانیم نسبت به گسترش فضای سبز موجود ‌گام برداریم‌.

وی نداشتن سلف سرویس و کمبود وسایل ایاب و ذهاب عمومی را از مهم‌ترین مشکلات موجود دانشگاه آزاد کوهبنان بیان و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد احداث سلف سرویس در دانشگاه آزاد باشیم.

آل‌طه خاطر ‌نشان کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر فرهنگیان و جوانان به دنبال افزایش رشته‌های کارشناسی دانشگاه هستیم و امیدواریم در آینده بتوانیم در راستای راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در این واحد اقدام کنیم.

باقری مسئول فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان نیز در این جلسه گفت: این مرکز با داشتن چند کارگاه مجهز و برخورداری از وجود اساتید مجرب و کارآزموده آمادگی کامل دارد تا با تعامل مسئولان دانشگاه‌ها دانشجویان بتوانند از کارگاه‌های این واحد بهره ببرند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد کوهبنان، ساختمان دانشگاه آزاد کوهبنان، اخبار جدید دانشگاه آزاد کوهبنان

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image