ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه‌های آموزشی دانشگاه جهرم برای سال تحصیلی جدید (29 شهریور 92)

برنامه‌های آموزشی دانشگاه جهرم برای سال تحصیلی جدید (29 شهریور 92)

رییس دانشگاه جهرم با شاره به ارتقا وضعیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، گفت: دانشگاه در رشته‌های ریاضیات و تربیت بدنی از مهرماه در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرید.



شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تعداد رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه، اظهارداشت: از مهر امسال یک رشته در مقطع کارشناسی و دو رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های قبلی اضافه می‌شود.


وی با بیان اینکه رشته کارشناسی مهندسی تولیدات گیاهان دارویی و معطر برای اولین بار در استان فارس در دانشگاه جهرم مصوب شد، تصریح کرد: در کل کشور حدود هشت دانشگاه دارای رشته تولیدات گیاهان دارویی و معطر در مقطع کارشناسی هستند.


رییس دانشگاه جهرم افزود: دانشگاه برای جذب و تکمیل هیات علمی فعالیت خوبی انجام داده است و در تمامی رشته‌ها به طور متوسط بورس و هیات علمی دارد که آنها از رتبه‌های بالا و دانشگاه‌های مادر انتخاب شده‌اند و در یکی دو سال آینده کادر اعضای هیات علمی دانشگاه نزدیک به 100 نفر می‌رسد.


شعبانی با اشاره به توسعه تجهیزات دانشگاه، گفت: دانشگاه جهرم علی‌رغم اینکه از زمان شروع به کار این دانشگاه مدت زیادی نمی‌گذرد، دارای رشد بسیار خوبی از نظر تجهیز بوده و تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار صرف خرید تجهیزات فنی و آزمایشگاهی شده و قراردادی حدود سه میلیارد ریال برای تجهیزات جدید نیز منعقد کرده‌ایم که اغلب رشته ما از نظر آزمایشگاهی در وضعیت مناسبی هستند.


وی گفت: نقشه جامع پردیس دانشگاه جهرم در مساحت 70 هکتار طراحی شده که ساختمان خوابگاه به طور کامل به اتمام رسیده و ساخت دانشکده علوم پایه در حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار شد دانشگاه عملیات ساخت دانشکده کشاورزی و سلف سرویس نیز آغاز کند که به علت تخصیص نیافتن بودجه در سال گذشته موفق به انجام این کار نشد.

کلمات کلیدی: برنامه‌های آموزشی، دانشگاه جهرم، سال تحصیلی جدید، نقشه جامع پردیس دانشگاه جهرم، نقشه جامع، پردیس دانشگاه جهرم، رییس دانشگاه جهرم

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image