ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ضرورت فراهم‌سازی تمهیدات برای استقلال دانشگاه‌ها (28 شهریور 92)

ضرورت فراهم‌سازی تمهیدات برای استقلال دانشگاه‌ها (28 شهریور 92)

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: فراهم‌سازی تمهیدات لازم برای استقلال دانشگاه‌ها ضروری است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدرضا ضیایی‌ بیگدلی عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه علامه طباطبائی در مراسم تودیع و معارفه رئیس این دانشگاه گفت: یکی از محورهای پیشرفت هر دانشگاه مدیریت قانونمند، کارآمد، شایسته و مستقل است که دانشگاه را به محیطی آرام، فعال و با نشاط برای استادان و دانشجویان تبدیل می‌کند.

وی با اشاره به مهمترین ویژگی‌های یک مدیر موفق دانشگاه، گفت: مدیر موفق باید استادان عالم، صالح، فعال و متعهد را با پیش گرفتن منش انسانی و هیئت علمی حفظ کند.

وی افزود: یک مدیر موفق باید پاسدار امنیت شغلی، ارزش‌های اخلاقی، شرف، حیثیت و حرمت دانشجویان و استادان باشد و زمینه را برای حفظ اساتید متعهد که حتی به سن بازنشستگی رسیده‌اند، فراهم کند.

ضیایی ادامه داد: مدیر موفق باید همه دانشجویان را مانند فرزندان خود بداند و فرزندان احیاناً ناشایست خود را به دامان دانشگاه بازگرداند.

وی با بیان اینکه مدیر دانشگاه باید از افراط‌گرایی بپرهیزد، اظهارداشت: مدیر موفق باید مدیران میانی خود را از میان اساتید بنام انتخاب کند و با کارمندان روش و منشی انسانی داشته باشد، باید مدافع استقلال دانشگاه‌ها باشد.

ضیایی گفت: از سرپرست وزارت علوم می‌خواهم تمهیدات لازم برای بازگرداندن استقلال از دست رفته دانشگاه‌ها را انجام دهد.

وی افزود: تغییر مدیران دانشگاه که کارنامه موفقی نداشتند نیز از دیگر درخواست‌های ما از توفیقی است. از توفیقی می‌خواهیم به انجمن علمی کشور نیز ارج نهاده و از مجمع صنفی دانشگاه‌ها که شمس‌السادات زاهدی و بنده سهمی در تأسیس آن داشتیم نیز حمایت کند.

کلمات کلیدی: دانشگاه علامه، اخبار جدید دانشگاه علامه، اخبار و حواشی دانشگاه علامه، سلیمی، رئیس جدید دانشگاه علامه، سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه علامه طباطبایی، استقلال دانشگاه‌ها

آمار بازدید: 438 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image