ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش درخواست کشورهای مختلف برای نمایه‌سازی مجلات علمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (27 شهریور 92)

درخواست کشورهای مختلف برای نمایه‌سازی مجلات علمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (27 شهریور 92)

براساس اعلام مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، هر روز بر تعداد درخواست‌های نمایه شدن مجلات علمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری افزوده می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره روابط عمومی و همکاری‌های علمی بین‌المللی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، هر روز بر تعداد درخواست‌های نمایه شدن مجلات علمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری افزوده می‌شود.

براساس این گزارش، از کشور هندوستان مجله" The Journal of Research in Medical and Dental Science (JRMDS)" درخواست کرده است که این مجله در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه‌سازی شود.

بنابراین گزارش، این مجله علمی در زمینه پزشکی و دندانپزشکی مقالات را به چاپ می‌رساند و هر سه ماه یکبار چاپ می‌شود که هدف آن فراهم ساختن زمینه‌ای برای محققان در رابطه با چاپ مقالات خود در زمینه‌های پزشکی و بهداشت و درمان است.

براساس این گزارش، تمام مقالات ارسالی به این مجله به زبان انگلیسی است که پس از داوری مقالات و اخذ پذیرش به چاپ می‌رسد و از دیگر اهداف این مجله تلاش برای ارتقای پیشرفت‌های پزشکی و ایجاد فرصت‌هایی برای پژوهشگران در زمینه طرح ایده‌های پژوهشی و درمانی خود است.

به گفته ناشر این مجله، انتشار به موقع و به صورت دسترسی آزاد از اهداف مهم دیگر این مجله محسوب می‌شود.

کلمات کلیدی: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، ISC، نمایه‌سازی مجلات علمی، علوم و فناوری

آمار بازدید: 356 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image