ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تاسیس دفتر استعداد درخشان در دانشگاه علم و صنعت و هدایت دانشجویان نخبه (26 شهریور 92)

تاسیس دفتر استعداد درخشان در دانشگاه علم و صنعت و هدایت دانشجویان نخبه (26 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از راه اندازی دفتر استعداد درخشان در دانشگاه علم و صنعت خبر داد و گفت: دانشگاه دفتر استعداد درخشان نداشت و فعالیت های مربوط به این بخش در بخشی تحت عنوان مدیریت امور خلاقیت ها انجام می شد.دکتر محمد فتحیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دفتر استعداد درخشان در سال جاری در دانشگاه علم و صنعت تاسیس شد که البته همان فعالیت های بخش مدیریت امور خلاقیت‌ها با یک سری شرح وظایف جدیدتر و شاخص تر در این دفتر انجام خواهد شد.


وی با بیان اینکه تمام امور فوق برنامه علمی دانشجویان در دفتراستعداد درخشان دانشگاه مدیریت خواهد شد، افزود: حمایت از طرح‌های پژوهشی و مقالات دانشجویان و به طور کلی حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه توسط این دفتر صورت می گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: از دیگر برنامه های دفتر استعداد درخشان دانشگاه می توان به ایجاد ارتباط بین دانشجویان و مراکزی مانند بنیاد نخبگان ، ایجاد فضای شور نشاط علمی درهمه مقاطع تحصیلی، هدایت دانشجویان نخبه برای دستیابی به اهداف علمی و پژوهشی کشور اشاره کرد.

وی افزود: تمام مواردی که عنوان شد از اهداف کلی دفتراستعداد درخشان دانشگاه است که در گذشته به شیوه دیگر اجرا می شد ولی اکنون با یک تغییر ساختار و تغییر عنوان و با یک سری شرح وظایف تقویت شده فعالیت خود را انجام می دهد.

کلمات کلیدی: دفتر استعداد درخشان، دانشگاه علم و صنعت، هدایت دانشجویان نخبه، استعداد درخشان

آمار بازدید: 348 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image