ارتباط مستقیم با 30661 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کاردانی ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی (25 شهریور 92)

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی (25 شهریور 92)

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی از 30 شهریور ماه آغاز می‌شود و تا روز 2 مهر‌ماه ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری،دانشگاه جامع علمی کاربردی در پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1392،از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج کرده است.

بنابراین گزارش،پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها لازم است در یکی از روز‌های شنبه 30 شهریور ماه تا سه‌شنبه 2 مهرماه با در دست داشتن مدارک مندرج در بند «ج» این اطلاعیه و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره (3) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه کنند.

شایان ذکر است؛ همچنین براساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز برای رشته‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، لازم است برای شرکت در مراحل مذکور در یکی از روز‌های شنبه 30 شهریور ماه تا سه شنبه 2 مهرماه با دردست داشتن مدارک مورد نیاز که در بند «ج» این اطلاعیه درج شده است به مرکز آموزشی ذیربط به نشانی تعیین شده در جدول شماره (3) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه کنند.

بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش به منزله انصراف قطعی از پذیرش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد.

ضمناً فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی پس از مراحل مصاحبه یا آزمون عملی و گزینش نهایی متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این باره، پذیرفته‌شدگان باید شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 سال جاری، تصویر شناسنامه و کارت ملی و اصل آنها جهت مطابقت، اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن را به همراه داشته باشند.

همچنین ارائه اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن، اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است و گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار برای پذیرفته‌شدگان شاغل ضروری است.

لازم به ذکر است که برای برادران همراه داشتن مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص کند الزامی است.

کلمات کلیدی: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی، کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، نظام آموزش مهارتی، www.sanjesh.org

آمار بازدید: 558 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سیما احمدی کچلانلو آدينه ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹

قبولی در دانشگاه