ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار حضور تیم دانشگاه امیرکبیر در مسابقات جهانی ریزپرنده (25 شهریور 92)

حضور تیم دانشگاه امیرکبیر در مسابقات جهانی ریزپرنده (25 شهریور 92)

تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای شرکت در مسابقات جهانی ریزپرنده که از روز 26 شهریورماه برگزار می‌شود، عازم فرانسه شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ابوالقاسم نقاش عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر با اعلام اعزام تیم این دانشگاه به مسابقات جهانی ریزپرنده‌ها گفت: تیم AUT MAV دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای شرکت در مسابقات ریزپرنده‌ها عازم فرانسه می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسابقات سال قبل در آلمان برگزار شد، اظهار داشت: دو سال قبل نیز این مسابقات در هلند برگزار شد که در هر دو سال موفق به کسب رتبه جهانی در گروه داخل سالن شدند.

نقاش، با تاکید بر اینکه در این دوره از مسابقات تیم 3 نفره دانشگاه امیرکبیر در گروه داخل و خارج سالن شرکت می‌کند، یادآور شد: در لیگ دانشگاه دانشجویانی از دانشکده‌های هوافضا و ریاضی و علوم کامپیوتر حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سطح اروپا برگزار می‌شود، ادامه داد: همزمان با برگزاری این مسابقات کنفرانس ریز پرنده‌ها نیز برگزار می‌شود که یک مقاله در زمینه کنترل کوادراتور برای حداقل زمان مصرف شده در ریز پرنده‌ها از سوی تیم دانشگاه امیرکبیر در این کنفرانس ارائه می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، زمان برگزاری این مسابقات را از روز سه شنبه 26 شهریورماه ذکر کرد و افزود: مسابقات در دو روز برگزار می شود.

نقاش به بیان نحوه برگزاری این مسابقات اشاره و خاطر نشان کرد: این مسابقات در دو گروه داخل و خارج سالن برگزار می‌شود. در گروه داخل بر اساس ماموریت‌های پیش بینی شده ریز پرنده‌ها باید عملیاتی را انجام دهند که در این حالت مسافت برای پرواز ریز پرنده‌ها کمتر است.

وی یادآور شد: تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این دوره از مسابقات با یک ریز پرنده داخل سالن، یک ریز پرنده در خارج سالن و یک ریز پرنده یدک برای خارج سالن شرکت می‌کند.

کلمات کلیدی: مسابقات جهانی ریزپرنده، مسابقات جهانی، ریزپرنده، ریز پرنده، تیم دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه امیرکبیر

آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image