ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه اندازی پایگاه دیجیتالی پایان‌نامه‌ها در واحد شهرری دانشگاه آزاد (25 شهریور 92)

راه اندازی پایگاه دیجیتالی پایان‌نامه‌ها در واحد شهرری دانشگاه آزاد (25 شهریور 92)

معاون پ‍‍‍‍ژوهشی دانشگاه آزاد واحد شهرری از راه اندازی پایگاه دیجیتالی پایان‌نامه‌ها و بهره برداری از نرم افزار آرشیو و نگهداری منابع دیجیتال در این واحد دانشگاهی خبر داد.


محسن رنجبر معاون پ‍‍‍‍ژوهشی دانشگاه آزاد واحد شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به راه‌اندازی پایگاه دیجیتالی پایان‌نامه‌ها و بهره برداری از نرم افزار آرشیو و نگهداری منابع دیجیتال در این واحد دانشگاهی، گفت: واحد شهرری به عنوان اولین واحد ارائه دهنده خدمات دیجیتالی پایان نامه‌ها در بین واحدهای منطقه 8 و دومین دانشگاه در سطح دانشگاه‌های آزاد شناخته شده است.

وی افزود: چکیده پایان نامه‌های موجود در این نرم افزار شامل صفحه عنوان به فارسی و انگلیسی، فهرست مندرجات، فهرست منابع و ماخذ، چکیده به زبان فارسی و انگلیسی و قابل دسترسی برای کاربران داخل و خارج دانشگاه از طریق (اینترنت) است.

رنجبر ادامه داد: از طریق این سامانه، دسترسی به کل اثر بر اساس سیاست دانشگاه و خط مشی کتابخانه برای کاربران داخل دانشگاه میسر است.

کلمات کلیدی: پایگاه دیجیتالی پایان‌نامه‌ها، واحد شهرری دانشگاه آزاد، پایگاه دیجیتالی، پایان‌نامه‌ها، پایان نامه، نرم افزار آرشیو و نگهداری منابع دیجیتال

آمار بازدید: 377 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image