ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نخستین کنفرانس بین‌المللی اکولوژی سیمای سرزمین در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود (24 شهریور 92)

نخستین کنفرانس بین‌المللی اکولوژی سیمای سرزمین در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود (24 شهریور 92)

نخستین کنفرانس بین‌المللی اکولوژی سیمای سرزمین، هفتم و هشتم آبان‌ماه امسال در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نصراله محبوبی رئیس کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین گفت: به دنبال تأسیس دفتر نمایندگی ایران انجمن جهانی اکولوژی سیمای سرزمین(IALE-Iran) در سال گذشته در دانشگاه صنعتی اصفهان، نخستین کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین همراه با نشست سالیانه این انجمن، 7 و 8 آبان در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس را گسترش و ترویج دانش اکولوژی سیمای سرزمین در ایران دانست و افزود: ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل نظر میان پژوهشگران، متخصصان، دانشجویان و فعالان در عرصه­ منابع طبیعی با رویکرد سیمای سرزمین، معرفی فعالیت­های این انجمن بین المللی و جذب اعضای فعال از میان استادان، دانشجویان و دیگر علاقه مندان از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.

وی تنوع زیستی و حفاظت در مقیاس سیمای سرزمین (ژنتیک، طرح ریزی حفاظت، گونه‌های غیربومی و..)، تغییرکاربری اراضی، ارزیابی و مدیریت سیمای سرزمین، اقتصاد، سیاست گذاری، مسائل اجتماعی، حقوق و مشارکت‌های مردمی در مدیریت پایدار سیمای سرزمین و تغییرات اقلیمی و نقش آن بر ساختار و عملکرد اکوسیستم‌ها را از جمله محورهای برگزاری این کنفرانس عنوان کرد.

عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به فرهنگ سازی به منظورحفاظت از چشم اندازهای طبیعی به عنوان دیگر محور برگزاری این کنفرانس تصریح کرد: طراحی محیط زیست و بهسازی منظر و فضای سبز متناسب با تغییرات اقلیمی، مدیریت و پایش آلودگی‌های زیست محیطی در مقیاس سیمای سرزمین و طراحی و مدیریت منظرهای شهری از دیگر محورهای برگزاری این کنفرانس علمی بین المللی است.

رئیس نخستین کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین افزود: مقالات ارائه شده به این کنفرانس در قالب مطالعات مربوط به پژوهش‌های انجام شده در اکوسیستم‌های مختلف طبیعی، نیمه طبیعی و شهری شامل اکوسیستم‌های آبی (سواحل، دریا­ها، تالاب­ها، دریاچه های مصنوعی و...) و خشکی (مراتع، جنگل­ها و...) ارائه می‌شود.

محبوبی در پایان از برگزاری کارگاه‌های تخصصی در زمینه اکولوژی سیمای سرزمین و با حضور اساتید برجسته از دانشگاه­های معتبرخارجی در حاشیه این کنفرانس خبر داد.

شایان ذکر است، متقاضیان شرکت در این کنفرانس می‌توانند تا پایان شهریورماه به نشانی www.iale.iran.iut.ac.ir مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: نخستین کنفرانس بین‌المللی، اکولوژی سیمای سرزمین، دانشگاه صنعتی اصفهان، کنفرانس بین‌المللی اکولوژی سیمای سرزمین، انجمن جهانی اکولوژی سیمای سرزمین

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image