ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد نتایج رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد اعلام شد (24 شهریور 92)

نتایج رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد اعلام شد (24 شهریور 92)

نتایج داوطلبان مقاطع کارشناسی پیوسته، دکتری حرفه‌ای و کاردانی ناپیوسته گروه پزشکی که پیش از این براساس کارنامه خود در سایت سازمان سنجش کشور اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه آزاد کرده بودند، اعلام شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج تمام داوطلبان مقاطع کارشناسی پیوسته، دکتری حرفه‌ای و کاردانی ناپیوسته گروه پزشکی که پیش از این براساس کارنامه خود در سایت سازمان سنجش کشور اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه آزاد کرده بودند، اعلام شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.

بر اساس این گزارش، اطلاعیه جزئیات ثبت‌نام این مقاطع در سایت اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com فردا دوشنبه 25 شهریور منتشر می‌شود.

بنابراین گزارش، پذیرفته شدگان باید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 شهریورماه به واحدهای دانشگاهی موردنظر مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

تمام پذیرفته شدگان باید اصل شناسنامه عکس دار به همراه 2 برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و کپی آن، 6 قطعه عکس 4 × 3 تمام رخ ( برای مشمولان 12 قطعه) و برای برادران ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را مشخص کند، به همراه داشته باشند.

شایان ذکر است، داوطـلـبان می‌توانند در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.pubr-azmoon.com مراجعه و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کرده یا به نشانی الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

کلمات کلیدی: نتایج رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد، نتایج رشته‌های باآزمون، نتایج دانشگاه آزاد، www.azmoon.com، نتایج داوطلبان مقاطع کارشناسی پیوسته، دکتری حرفه‌ای، کاردانی ناپیوسته، گروه پزشکی

آمار بازدید: 1143 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
mehdi شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

ای بابا هر جا میزنی خبری از تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی دانشگاه ازاد نیست اونم با ازمون نصفه جون شدیم اخه