ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور دانشگاه شاهین‌شهر جذب دانشجوی بدون کنکور در رشته‌های تحصیلی را فراهم کرده است (24 شهریور 92)

دانشگاه شاهین‌شهر جذب دانشجوی بدون کنکور در رشته‌های تحصیلی را فراهم کرده است (24 شهریور 92)

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با جذب دانشجوی بدون کنکور توانسته است امکان ادامه تحصیل در رشته‌های تحصیلی دلخواه را فراهم نماید.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، سید حمیدرضا رئیس‌السادات در جمع دانشجویان و خانواده آنان، دانشگاه را یک مرکز انسان‌سازی و تبیین شخصیت افراد دانست و اظهار داشت: داوطلبان ادامه تحصیل باید دانشگاهی را انتخاب کنند که قبل از دادن تخصص، راه و رسم زندگی را به آنان آموخته و در ایجاد روابط اجتماعی موفق و ارتقای سطح اخلاق نقش موثری را ایفا کند.

وی اضافه کرد: دانشجویان باید سعی کنند با آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به انتخاب رشته و دانشگاه اقدام نمایند تا با هدفمندی مناسب آینده علمی خود را بسازند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد شاهین‌شهر تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با جذب دانشجوی بدون کنکور توانسته امکان ادامه تحصیل در رشته‌های تحصیلی دلخواه را فراهم کند به نحوی که دانشجو باسلیقه خود بهترین مکان و بهترین رشته تحصیلی مورد نظر خود را بدون کنکور انتخاب کند.

وی ضمن تاکید بر دقت و تحقیق مناسب برای انتخاب رشته ادامه داد: دانشگاه به عنوان محلی برای ارتقای سطح علمی، فکری، اخلاقی و فرهنگی باید دارای ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مطلوبی باشد.

رئیس‌السادات خاطرنشان کرد: استفاده از کادر هیئت‌علمی متخصص و توانمند با درجه علمی بالا، داشتن رشته مورد علاقه در مقاطع تحصیلی بعدی، ارتباط منسجم و منظم به خصوص در امور پژوهشی با صنعت جهت برآورده شدن نیازهای پژوهشی دانشجویان از قبیل اجرای طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه، کارآموزی و نیز اعلام نیاز کار در غالب انعقاد تفاهمنامه همکاری، می‌بایست از ویژگی‌های یک دانشگاه خوب باشد.

این مسئول دارا بودن امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی، پژوهشی و کتابخانه استاندارد و استفاده از اساتید با تجربه به منظور تدریس دروس عملی از دیگر ویژگی‌های یک دانشگاه برشمرد و افزود: داشتن فضای مناسب و استاندارد آموزشی و رفاهی، نزدیک بودن به محل سکونت دانشجو در جهت کم کردن هزینه‌های تحصیل، دارا بودن برنامه‌های منظم آموزشی و برنامه‌ریزی‌ترمی مناسب جهت تحصیل دانشجویان نکاتی است که در دانشگاه می‌بایست مدنظر قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد شاهین‌شهر متذکر شد: تشکل‌های دانشجویی به خصوص انجمن‌های علمی و باشگاه پژوهشگران جوان و برخورداری از مراکز رشد و پارک‌های علم و فن‌آوری از جمله مواردی است که در دانشگاه دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط دانشگاه با مراکز معتبر آموزشی و پژوهشی دنیا و نیز برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی ملی و بین‌المللی نقش بسزایی در ارتقاء سطح علمی و پژوهشی دانشجویان ایفا خواهد کرد.

رئیس السادات مهم‌ترین نکته در انتخاب رشته مناسب را علاقه و استعداد دانست و متذکر شد: قبول‌شدگان آزمون سراسری در صورتی که به رشته خود علاقه ندارند نیز می‌توانند بدون آزمون در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام نمایند.

کلمات کلیدی: دانشگاه شاهین‌شهر، جذب دانشجوی بدون کنکور، رشته‌های تحصیلی، جذب دانشجوی بدون آزمون

آمار بازدید: 6256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image