ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نوید رییس دانشگاه علم‌وصنعت در مراسم استقبال از دانشجویان به ورودی‌های جدید (24 شهریور 92)

نوید رییس دانشگاه علم‌وصنعت در مراسم استقبال از دانشجویان به ورودی‌های جدید (24 شهریور 92)

رییس دانشگاه علم و صنعت ایران ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود، گفت:‌ در همین ابتدای راه این نوید را به دانشجویان این دانشگاه می‌دهم که تمامی دانشجویانی که جویای کار باشند به راحتی پس از فارغ‌التحصیل شدن از این دانشگاه کار مناسب و در شان خود را کسب می‌کنند.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جبل عاملی در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علم و صنعت صنعت ایران با بیان اینکه این دانشگاه جزو قدیمی‌ترین دانشگاه‌ها در حوزه صنعتی است که در سال 1311 موفق به تربیت اولین محقق شیمی شده است، اظهارکرد: این دانشگاه به عنوان یکی از چند دانشگاه برتر در حوزه علم و فناوری در میان سایر دانشگاه‌های تهران معرفی شده است، چرا که بسیاری از مقالات اساتید این دانشگاه در میان مجلات بین‌المللی چاپ و موجب ارتقای این دانشگاه شده است.


وی با بیان اینکه این دانشگاه جزو دو یا سه دانشگاه برتر در حوزه فنی و مهندسی است، گفت:‌ ماموریت اصلی این دانشگاه تقویت متخصصانی در حوزه فنی و مهندسی است که خوشبختانه تا کنون نیز در این مسیر توانسته گام‌های موثری را بردارد.


وی با اشاره به اقدامات دانشجویان و اساتید این دانشگاه در سال‌های اخیر در حوزه فناوری، اظهارکرد: این دانشگاه با بکارگیری 60 دانشجوی برتر و اساتید خبره موفق به ساخت ماهواره نوید شد که این فرآیند باعث نام آور شدن دانشگاه علم و صنعت در میان جهانیان شد.


جبل عاملی با اشاره به پنج ماموریت تحقیقاتی انجام شده در این دانشگاه، تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت در سال‌های اخیر یا به صورت مستقل ماموریت بسیاری از تحقیقات بزرگ کشور را در دست داشته است و یا اینکه در پیشرفت این تحقیقات به کانون‌های بسیاری کمک رسانده است.


وی با بیان اینکه قوی‌ترین دانشگاه از نظر صنعت در میان دانشگاه‌های تهران دانشگاه علم و صنعت است، گفت: دانشگاه علم و صنعت توانسته است در سال‌های اخیر در زمینه صنعت سابقه درخشانی را به نمایش بگذارد و جزو رتبه‌های برتر کشور در این زمینه شناخته شود.


وی افزود: واقعیت دیگر این دانشگاه،‌ دانش‌آموختگانش هستند به طوری که در حال حاضر 40 هزار دانش آموخته این دانشگاه در حوزه‌های متفاوت صنعتی مشغول بکار هستند و بسیاری از مدیران صنعتی کشور دانش‌آموختگان این دانشگاه هستند که این نیز یکی از افتخارات بزرگ دانشگاه قلمداد می‌شود.


جبل عاملی با بیان اینکه دانشگاه علم و صنعت دارای 405 عضو هیات علمی است، تصریح کرد: در این دانشگاه بیش از 200 استاد تمام وقت که همگی جزو شخصیت‌های ملی و شناخته کشور هستند فعالیت می‌کنند.


رییس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به زیر ساخت‌های برتر دانشگاه، تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت چه از نظر محیط و مختصات دانشگاهی و چه از نظر آزمایشگاه و تجهیزات دیگر در مقایسه با سایر دانشگاه‌های کشور جزو برترین دانشگاه‌هاست.


وی افزود: این دانشگاه همچنین از نظر استانداردهای آموزشی دارای استانداردهای سخت گیرانه و هم جهت با سطح دانشگاه است به همین دلیل دانشجویان باید از همین ابتدای راه با برنامه‌ریزی وارد این عرصه شوند تا بتواند موفقیت‌های بزرگتری را در آینده کسب کنند.


رییس دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های اخیر 700 دانشجو در مقطع کارشناسی وارد این دانشگاه شده‌اند، اظهارکرد: امسال ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه دو برابر شده است.


جبل عاملی خطاب به دانشجویان جدیدالورود، گفت: من این نوید را به شما می‌دهم که اگر از همین ابتدا بر مبنای استانداردهای دانشگاه پیش بروید می‌توانید به راحتی در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور تحصیل کنید.


وی با بیان اینکه سالانه در میان دانشگاه‌های کشور در حدود 15 تا 20 درصد ریزش دانشجو مواجه هستیم، گفت: آمارها نشان می‌دهد بیش از 90 درصد از افرادی که در تحصیل ناموفق بوده‌اند در دو نیمسال اول تلاش کافی را نداشته‌اند، به همین دلیل توصیه می‌کنیم با بکارگیری از امکانات و تجهیزاتی که دانشگاه در اختیار آنها می‌گذارد از همین ابتدا برنامه‌ریزی دقیقی را داشته باشند تا بتوانند در این عرصه موفق شوند.


در ادامه حجت‌السلام‌والمسلمین ابراهیم‌نژاد نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت ضمن تبریک دهه کرامت و قبولی دانشجویان در این دانشگاه، گفت: امید است گام‌هایی که شما دانشجویان با توفیق الهی در جهت علم و دانش برداشته‌اید، بتوانید درعرصه‌های موفقیت بعدی نیز حضور یابید و توفیق الهی نیز همچنان همراهتان باشد.


وی افزود: شما دانشجویان باید در ابتدای راه هدف و مسیر خود را مشخص کنید و ورود خوبی را به دانشگاه داشته باشید، چرا که کسی که ورود خوبی را به صحنه‌ای نداشته باشد در هنگام خروج با مشکلات زیادی روبرو می‌شود.


وی با بیان اینکه برای طی کردن این مسیر بلند علم و دانش باید برنامه ریزی دشته باشید تا بتوانید با همت بلند سختی‌ها را برای خودتان آسان کنید، اظهارکرد: در طول مسیر خود سه کلمه تدبیر، برنامه‌ریزی و تقدیر را همیشه در نظر بگیرید تا بتوانید از تمام امکانات پیش رویتان به نحو احسن استفاده کنید.

کلمات کلیدی: رییس دانشگاه علم‌وصنعت، مراسم استقبال از دانشجویان، ورودی‌های جدید، دانشجویان جدیدالورود

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image