ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اولویت دانشجویان متاهل و تحصیلات تکمیلی در دریافت وام شهریه (مرداد 91)

اولویت دانشجویان متاهل و تحصیلات تکمیلی در دریافت وام شهریه (مرداد 91)

رییس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی و متاهل در اولویت دریافت وام شهریه قرار دارند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویان، درباره اولویت‌های ارائه وام به دانشجویان گفت: دانشجویان رشته‌های مرتبط با رشته‌های کاربردی که نیازهای مهم کشور را برطرف می‌کنند و همچنین دانشجویان برتر و ممتاز دانشگاه‌ها در اولویت دریافت وام شهریه قرار دارند.

وی افزود: پرداخت 75 درصد از میزان شهریه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد در قالب وام شهریه به این دانشجویان از برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان است و رقم 2 میلیون و 500 هزار تومانی نیز برای وام شهریه دانشجویان دکتری درنظر گرفته شده است.

مرادیان همچنین خاطر نشان کرد: بخشی از اختیارات اعطای وام به دانشگاه‌ها واگذار شده است و چنانچه یک دانشگاه با تعداد زیادی متقاضی دریافت وام روبه رو باشد می‌تواند با کم کردن میزان وام به تعداد بیشتری از دانشجویان وام پرداخت کند و این امر از اختیارات دانشگاه‌ها است.

وی میزان اعتبار وام شهریه توزیع شده در دانشگاه‌ها در سال 90 را حدود 120 میلیاردتومان عنوان کرد و اظهار داشت: این رقم درصورت تخصیص کامل به 150 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان افزود: دانشجویانی که از وام شهریه استفاده می کنند ملزم هستند که 9 ماه پس از فارغ‌التحصیلی خود، وام‌های دریافتی را در اقساط 60 ماهه به حساب صندوق رفاه بازگردانند.

کلمات کلیدی: وام دانشجویان متاهل، وام دانشجویان تحصیلات تکمیلی، وام دانشجویی، وام شهریه دانشجویان متاهل، وام شهریه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

آمار بازدید: 597 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image