ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه عملیاتی شدن طرح‌های ملی دانشگاه شریف (24 شهریور 92)

عملیاتی شدن طرح‌های ملی دانشگاه شریف (24 شهریور 92)

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: در حال حاضر حدود ۵ مورد طرح ملی در اختیار دانشگاه صنعتی شریف است که همه این طرح‌ها به مراحل عملیاتی رسیده و پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند.


رضا روستا‌آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با پیش‌روی مثبت طرح‌های ملی این دانشگاه گفت: دانشگاه شریف در حال حاضر مشغول پیگیری حدود 5 طرح ملی است که از جمله آنها می‌‌توان به طرح توربو ماشین، موتورهای کرایژنیک، عملیات رمز و یک طرح زیست محیطی اشاره کرد.

وی افزود: تمامی این طرح‌ها در مراحل اجرایی هستند و پیشرفت‌های عملیاتی مثبتی داشته‌اند.

روستاآزاد با اشاره به روند شروع به کار طرح‌های ملی در دانشگاه‌ها گفت: انتساب یک طرح ملی به یک مجموعه دانشگاهی معمولا مبتنی بر این است که آن مجموعه خاص قبلا چه فعالیت‌هایی در آن زمینه انجام داده است پس مثلا اگر دانشگاه شریف به عنوان مجری طرح توربو ماشین‌ها انتخاب می‌شود، معنی آن این است که ما در سال‌های قبل در این زمینه ظرفیت‌هایی ایجاد کرده و آزمایشگاه‌هایی در رابطه با این موضوع داشته‌ایم.

وی افزود: بنابراین روال، طرح از نقطه صفر در اختیار دانشگاه قرار نخواهد گرفت و دانشگاه حتما باید پیش از شروع جدی عملیات در آن حوزه خاص فعالیت‌هایی داشته باشد.

رئیس دانشگاه شریف در پایان تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های صورت گرفته از طرح‌های ملی نقطه عطفی در این حوزه ایجاد شده و ما امیدواریم که دانشگاه‌ها با وجود این نقطه عطف؛ قدم‌های بزرگتری در زمینه پروژه‌های عظیم ملی بردارند.

کلمات کلیدی: طرح‌های ملی دانشگاه شریف، طرح‌های ملی، دانشگاه شریف، دانشگاه صنعتی شریف

آمار بازدید: 269 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image