ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور نادری‌منش درباره حذف جنسیتی در برخی‌ رشته‌ها توضیح می‌دهد (مرداد 91)

نادری‌منش درباره حذف جنسیتی در برخی‌ رشته‌ها توضیح می‌دهد (مرداد 91)

براساس دستورکار هفتگی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، حسین نادری‌منش معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه در این کمیسیون حضور خواهد یافت و در مورد حذف برخی از رشته‌ها توضیحاتی ارائه خواهد داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهد.

براساس دستور کار این هفته کمیسیون روز دوشنبه حسین نادری‌منش معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون حضور خواهد یافت و در مورد حذف برخی از رشته‌ها توضیحاتی ارائه خواهد داد.

همچنین بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری و بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و رسیدگی به جرائم اطفال و نوجوانان در جلسه روز دوشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح خواهد شد.

روز سه‌شنبه گزارش‌های مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه اجرائی شدن سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش و عملکرد ستاد راهبردی نقشه جامع علمی کشور ارائه خواهد شد و وزیر آموزش و پرورش نیز به سوالات ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، علیرضا سلیمی نماینده محلات، جواد جهانگیرزاده و نادرقاضی‌پور نمایندگان ارومیه و احمد بخشایش نماینده اردستان پاسخ خواهد داد.

بررسی طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن مضوب 1377، برنامه‌ریزی سفرهای استانی و نشست هیئت رئیسه کمیسیون از دیگر موارد مطرح شده در کمیسیون آموزش مجلس است.

کلمات کلیدی: حذف جنسیتی در برخی‌ رشته‌ها، حذف دختران در برخی رشته ها

آمار بازدید: 409 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image