ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار عدم رعایت تناسب نیازهای هیئت علمی در تعدادی از دانشگاه‌ها/ ثبت‌نام ۱۵ هزار نفر در فراخوان هفتم (23 شهریور 92)

عدم رعایت تناسب نیازهای هیئت علمی در تعدادی از دانشگاه‌ها/ ثبت‌نام ۱۵ هزار نفر در فراخوان هفتم (23 شهریور 92)

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از عدم رعایت تناسب استاد و دانشجو در تعدادی از دانشگاه‌ها در ثبت نیازهای جذب اعضای هیئت علمی خبر داد.


محمدرضا مردانی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، فناوری و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به ثبت‌نام 15 هزار نفر در هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی، گفت: با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام هفتمین فراخوان هیئت علمی دانشگاه‌ها تا پایان شهریور ماه، تا امروز 15 هزار نفر در این فراخوان ثبت‌نام کرده اند.

وی در ادامه درباره ایرادات وارده به برخی از دانشگاه‌ها در این فراخوان تصریح کرد: از آنجایی که درج نیازهای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌‌ها در سامانه جذب بر عهده خود دانشگاه‌ها گذاشته شده، برخی از آنها بعضا تناسب بین استاد و دانشجو بر اساس برنامه پنج‌ ساله را رعایت نکرده‌اند که عدم اصلاح این موضوع بعدا مشکل آفرین خواهد شد.

مردانی در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید برای تعیین نیازها با معاونت آموزشی وزارت علوم و مرکز نظارت به توافق برسند و این مسئله را تا قبل از پایان مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام برطرف کنند.

کلمات کلیدی: تناسب نیازهای هیئت علمی، دانشگاه‌ها، عدم رعایت تناسب استاد و دانشجو، نیازهای جذب اعضای هیئت علمی، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی

آمار بازدید: 444 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image