ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان در اردن (23 شهریور 92)

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان در اردن (23 شهریور 92)

«کمیته متحد پذیرش دانشجویی اردن» در بیانیه‌ای اعلام کرد که دانشگاه‌های اردن تاکنون اسامی 42 هزار و 715 دانشجوی پذیرفته شده در سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌های دولتی این کشور را اعلام کرده‌اند و این آمار حاکی از افزایش قابل توجه ظرفیت پذیرش دانشجویان در سال تحصیلی 2014-2013 میلادی در این کشور است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یک مقام عالی‌رتبه اردنی اعلام کرد: با وجود اعلام این آمار در حال حاضر دسترسی به وب‌سایت و اسامی دانشجویان پذیرفته شده به دلیل هک شدن پایگاه اطلاع رسانی این کمیته امکانپذیر نیست.



«غالب حورانی»، رییس «کمیته متحد پذیرش دانشجویی اردن» در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: مرکز ملی فن‌آوری و اطلاعات اردن (NITC) در حال رفع مشکل وب‌سایت است.



وی افزود: مشکل کندی سایت در حال رفع شدن است اما این کمیته در حال ارسال پیامک به دانشجویان است تا آنها را از پذیرش در دانشگاه و اطلاعات و هشدارهای لازم مطلع کند.



در عین حال «امین محمود»، وزیر علوم و تحقیقات اردن از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان در سال تحصیلی جاری نسبت به سال تحصیلی گذشته در این کشور خبر داد.



وی اشاره کرد: افزایش پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 2013-2012 میلادی و سال تحصیلی جاری به دلیل عملکرد بهتر دانشجویان این کشور در آزمون هماهنگ ورودی دانشگاه‌های اردن موسوم به «آزمون توجیهی» بوده است.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیز نیوز، امین محمود افزود: استقبال بالا از رشته‌های پزشکی و مهندسی باعث شد تا «کمیته متحد پذیرش دانشجویی اردن» تعداد دانشجویان بیشتری را در این رشته‌ها در سال تحصیلی جاری پذیرش کند.



بنابر اعلام وزیر علوم اردن، با انتشار فهرست کامل اسامی پذیرفته‌شدگان این احتمال می‌روند که شمار دانشجویان پذیرش شده از آمار کنونی نیز بیشتر شده و به 48 هزار و 531 دانشجو در دانشگاه‌های دولتی اردن در سال تحصیلی جاری برسد.

کلمات کلیدی: افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان، افزایش ظرفیت دانشگاهها، پذیرش دانشجویان، کمیته متحد پذیرش دانشجویی اردن، تحصیل در اردن، افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image