ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تیم کاراته استان تهران مقام اول سومین المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه جامع را کسب کرد (23 شهریور 92)

تیم کاراته استان تهران مقام اول سومین المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه جامع را کسب کرد (23 شهریور 92)

در ادامه رقابت‌های سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی کاربردی، مسابقات کاراته بین 16 تیم برگزار شد و تیم تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پایان این رقابت‌ها، تهران با 34 امتیاز، 4 طلا و 2 برنز اول شد. کردستان با 20 امتیاز، 2 طلا و 2 برنز مقام دوم را به دست آورد.

کرمانشاه نیز با 20 امتیاز، یک طلا، 2 نقره و یک برنز سوم شد. تیم‌های گلستان و فارس با 14 امتیاز، یک طلا و 3 برنز به صورت مشترک چهارم و تیم‌های هرمزگان، قزوین و گیلان پنجم شدند و بوشهر، آذربایجان شرقی و اصفهان مقام ششم این مسابقات را کسب کردند.

در کاتای انفرادی فاطمه کاوندی از تهران مقام اول، سمیه حسن زاده از کرمانشاه مقام دوم، فروغ استواری از فارس و زینب روشنی از گلستان مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

در کاتای تیمی تهران اول، کرمانشاه دوم، کردستان و گلستان سوم شدند.در کمیته 50 کیلوگرم صبا نظری از کرمانشاه اول، نسرین صوفی از قزوین مقام دوم، مریم هاشمی از تهران و فروغ استواری از فارس مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در کومیته 55 کیلوگرم غزال مولایی از کردستان، زینب قاسمی از فارس، وجیهه عمونجار از تهران و مونا امیری از کرمانشاه مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در کومیته 61 کیلوگرم چنور حسینی از کردستان، سمانه حاجی احمدی از گلستان، زهره احمدی از بوشهر و محبوبه آقایی از فارس اول تا سوم این مسابقات شدند. در کومیته منهای 68 کیلوگرم زهرا رسول زاده از تهران مقام نخست، مرضیه حداد از هرمزگان مقام دوم، سمیرا حیدریان از کردستان و صفورا موسوی از اصفهان مقام سوم را مشترکا کسب کردند.

در کومیته بالای 68 کیلوگرم سوده احمد زاده از تهران، مونا اکبری از گیلان، به ترتیب اول و دوم، و سمیه مراد گلی از گلستان، آیدا رجایی از آذربایجان شرقی، به طور مشترک سوم شدند.

کلمات کلیدی: تیم کاراته استان تهران، مقام اول سومین المپیاد دانشجویان دختر، دانشگاه جامع، المپیاد دانشجویان دختر، المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر، دانشگاه جامع علمی کاربردی

آمار بازدید: 519 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image