ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مهم‌ترین مؤلفه‌ استادان دانشگاه فرهنگیان روحیه شاگردپروری است (23 شهریور 92)

مهم‌ترین مؤلفه‌ استادان دانشگاه فرهنگیان روحیه شاگردپروری است (23 شهریور 92)

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، با بیان اینکه حضور روحانیت و نقش آن در عرصه‌های مختلف، حرکتی اساسی در عرصه تعلیم و تربیت ایجاد می‌کند، به نقش و جایگاه نهاد مقام معظم رهبری در مجموعه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین دادگر یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اثر بخش استادان دانشگاه فرهنگیان را روحیه شاگرد پروری، همانند آن چه در حوزه‌های علمیه جاری است، عنوان کرد.



در ادامه رنجبرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد: یکی از برنامه‌های ویژه دانشگاه فرهنگیان استقرار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و پردیس‌های استانی است.



وی اظهارکرد: کار دانشگاه فرهنگیان، متفاوت از دیگر دانشگاه‌ها به ویژه امر خطیر تربیت محوری است.



وی با اشاره به فرموده امام (ره) که سعادت یک کشور، مربوط به دانشگاه‌هاست، خاطرنشان کرد: امروز به برکت حرکت‌های علمی، دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی است که در جمهوری اسلامی، صاحب نام شده و تربیت نیروی انسانی را در صدر اهداف خود دارد.



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر اینکه اگر ما در اینجا نتوانیم انسان‌های فاضل و کاملی را بسازیم و تحویل جامعه بدهیم، دچار دردسر خواهیم شد، تأکید کرد: تلاش داریم معلم تربیت کنیم؛ چرا که معلم، محور تمام پیشرفت‌های جامعه درعرصه‌های گوناگون است.



شایان ذکر است، مدیر کل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی را به عنوان مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان در پردیس‌های استان اصفهان به وی اعطا کرد.


کلمات کلیدی: مؤلفه‌ استادان دانشگاه فرهنگیان، روحیه شاگردپروری، دانشگاه فرهنگیان، اساتید دانشگاه فرهنگیان

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image