ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ائمه جماعات با مشاوره‌های دینی مشکلات دانشجویان را حل و فصل می‌کنند (23 شهریور 92)

ائمه جماعات با مشاوره‌های دینی مشکلات دانشجویان را حل و فصل می‌کنند (23 شهریور 92)

مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پژوهش‌های نشست تخصصی ائمه جماعات غرب کشور در قالب کتاب ارائه می‌شود.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مستاجران در نشست تخصصی ائمه جماعات دانشگاه‎های غرب کشور، افزود: نشست تخصصی ویژه ائمه جماعات خوابگاه‌های دانشجویی برای اولین بار برگزار می‌شود.



وی افزود: ائمه جماعات سربازان گمنام امام زمان(عج) در جامعه هستند که با مشاوره‌های دینی بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات دانشجویان مثل اعتیاد که در ارتباط مستقیم با دین هم نیست را حل و فصل می‌کنند.



مستأجران ادامه داد: با توجه به اینکه دانشجویان درصد بالایی از وقت و مهمترین بخش ایام جوانی خود را در خوابگاه‌های دانشجویی به سر می‌برند، می‌طلبد که عالمان دینی از این زمان بیشترین بهره را در راستای انجام وظیفه مقدس خود و تبیین عمیق معارف دینی ببرند.



وی در رابطه با چگونگی شکل‌گیری این نشست، خاطرنشان کرد: ابتدا پژوهشی در قالب بارش افکار، نشست‌های مذهبی با مبلغان دینی موفق قم، امامان جماعت دانشگاه‌ها، مسئولان خوابگاه‌های دانشجویی و تمام افرادی که دارای مطالعات آکادمیک در این زمینه بودند، انجام شد و به تبع آن نیازسنجی و تعیین اولویت‌ها صورت گرفت و تصمیم بر آن شد که این نشست تخصصی برگزار شود.



مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان اظهارکرد: بزودی محصول این پژوهش‌ها در قالب کتاب ارائه می‌شود و این قبیل نشست‌ها و بحث‌ها به کل کشور بسط و گسترش داده خواهد شد.


کلمات کلیدی: مشاوره‌های دینی، مشکلات دانشجویان، حل مشکلات دانشجویان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان

آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image