ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خوابگاه در اختیار دانشجویان روزانه غیربومی قرار می‌گیرد (20 شهریور 92)

خوابگاه در اختیار دانشجویان روزانه غیربومی قرار می‌گیرد (20 شهریور 92)

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از برنامه ریزی و آمادگی برای اختصاص خوابگاه برای تمام ورودی‌های روزانه غیربومی سال تحصیلی جدید این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، حسن ذکی دیزجی اظهار کرد: با وجود افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی، تمهیدات لازم برای اسکان همه دانشجویان روزانه غیربومی در خوابگاه‌های خواهران و برادران اتخاذ گردیده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه طبق قانون وظیفه‌ای در قبال تامین خوابگاه و محل اسکان دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ندارد ولی با این وجود، برای آن‌ها نیز خوابگاه غیردولتی پیش بینی شده است.

عضو ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شهید چمران توضیح داد: با اجرای طرح سازماندهی خوابگاه‌های غیردولتی که طی امسال به انجام رسید، تمام دانشجویان نوبت دوم دانشگاه‌های دولتی اهواز در خوابگاه‌های غیردولتی اسکان داده خواهند شد.

به گفته دیزجی، خوابگاه‌های «حضرت فاطمه (س)» و «رتاج» برای خواهران و یک خوابگاه برای دانشجویان برادر نوبت دوم دانشگاه شهید چمران اهواز در منطقه گلستان در نظر گرفته شده است تا این دانشجویان نیز دغدغه و مشکل اسکان نداشته باشند.

وی در خصوص هزینه خوابگاه‌های غیردولتی نیز گفت: هزینه خوابگاه‌های غیردولتی از طریق کمیته تعیین نرخ در کانون خوابگاه داران غیردولتی پیشنهاد می‌شود و با همکاری و اعمال نظر معاون دانشجویی اعلام می‌شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران خاطرنشان کرد: معاونت دانشجویی همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا خوابگاه‌هایی با امکانات و قیمت مناسب برای دانشجویان نوبت دوم تهیه شود.

کلمات کلیدی: خوابگاه دانشجویی، دانشجویان روزانه غیربومی، امور دانشجویی، دانشگاه شهید چمران اهواز، سال تحصیلی جدید، خوابگاههای دانشجویی

آمار بازدید: 492 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image