ارتباط مستقیم با 30722 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد برنامه اجرایی منطقه 27 دانشگاه آزاد باید هرچه سریع­تر تدوین شود (20 شهریور 92)

برنامه اجرایی منطقه 27 دانشگاه آزاد باید هرچه سریع­تر تدوین شود (20 شهریور 92)

مراسم تودیع و معارفه رییس منطقه 27 دانشگاه آزاد با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­‌های آزاد استان، روسای واحدها و مراکز آموزشی استان گلستان در واحد گرگان برگزار شد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شایان­فر در مراسم تودیع و معارفه رییس منطقه 27 دانشگاه آزاد، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، گفت: خدمات ارزنده رییس منطقه 10 دانشگاه آزاد در استان­‌های گلستان و سمنان مورد تقدیر هیات رییسه دانشگاه است.



وی ضمن تشکر از حسین عجم نوروزی جهت قبول تصدی ریاست منطقه 27 دانشگاه، از تلاش­‌های وی برای تشکیل هیات امنای استان قدردانی کرد و اظهارداشت: لازم است برنامه اجرایی منطقه 27 دانشگاه آزاد هرچه سریع­تر تدوین و اجرا شود.



در ادامه حجت­‌الاسلام مازندرانی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­‌های آزاد استان با بیان اینکه تشکیل هیات‌امنای استانی موجب همراهی بیشتر مسئولین دانشگاه­‌ها در استان خواهد شد، اظهارکرد: حضور جمع حاضر، موجب دلگرمی و نقطه قوت در جهت رشد منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی است.



در ادامه جلسه، دکتر مجید مظفری رییس منطقه 10 دانشگاه آزاد ضمن قدردانی از حاضرین در جلسه و تبریک دهه کرامت، گفت: در مدت قریب به 8 ماه خدمت در مسوولیت رییس منطقه 10 دانشگاه آزاد، همواره تلاش و دیدگاه دبیرخانه منطقه، توجه به افزایش سرانه دانشجویی، رشته­‌ها و مقاطع تحصیلی در استان گلستان بوده و امید است این موضوع، با سرعت بیشتر و با هماهنگی همه مسوولان استان انجام گیرد.



وی افزود: ارتباط مستقیم با مسوولین دانشگاه­‌ها در قالب کمیته­‌های مختلف و حضور در کلیه واحدها و تشکیل کمیته سنجش و نظارت در مدت فعالیت گذشته از مهمترین فعالیت­‌های منطقه است.



در ادامه، دکتر حسین عجم نوروزی رییس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر هیات امنای استان گلستان، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه و تبریک اعیاد میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، گفت: ایجاد منطقه 27 دانشگاه آزاد اتفاقی مبارک برای مردم گلستان و جامعه دانشگاهی استان است.



وی ضمن تشکر از حسن اعتماد مسوولین دانشگاه آزاد، اظهارداشت: پاسداشت حسن اعتماد، عملکرد شایسته و بایسته می­باشد که امید است با لطف حضرت حق به این موفقیت نایل شویم.



رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دلیل اصلی تشکیل جلسه را قدردانی از زحمات و تلاش دکتر مجید مظفری در مدت تصدی ریاست منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی در استان­‌های سمنان و گلستان دانست و اظهارداشت: بی شک در آینده، برنامه­‌هایشان دنبال خواهد شد و امیدوارم که منطقه 27 را از تجارب ارزنده خود محروم نسازند.



وی ضمن تشریح وضعیت واحدها و مراکز دانشگاه آزاد در استان گلستان با توجه به اجرای اولین برنامه توسعه پنچ ساله، گفت: بخش­‌هایی از برنامه پنج ساله اول که محقق نشده است از اولویت­‌های کاری دبیرخانه منطقه 27 خواهد بود که امید است با همت مضاعف و تلاشی خستگی ناپذیر و کسب حمایت­‌های مسوولین سازمان مرکزی و استان در میان مدت تحقق پیدا کند.



رییس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی مهم­ترین چالش­‌های پیش رو را عدم تحقق کامل برنامه در توسعه رشته به ویژه رشته­‌های تحصیلات تکمیلی و دوره­‌های دکتری دانست و گفت: گذر موفق از این چالش­‌ها به تنهایی و بدون ­همت و یاری همه مسوولین استانی و همکاران دانشگاهی میسر نخواهد بود.



نوروزی با اشاره به مهم­ترین فرصت­‌ها و نقاط قوت دانشگاه­‌های استان، گفت: هدف اول دبیرخانه منطقه، ایجاد فضای آرام و مناسب جهت تحصیل و تلاش دانشجویان و اعضای هیات علمی در بستری الهی و دینی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و رییس دانشگاه بوده است و قطعا فراهم کردن چنین بستری نیاز به تدوین سند توسعه فرهنگی استان خواهد داشت تا با حمایت صاحب نظران و اندیشمندان در راستای توسعه فرهنگی دانشگاه، گام­‌هایی برداشته شود که مورد عنایت و توجه حضرت حق باشد.



رییس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی از مهمترین اهداف دبیرخانه منطقه 27، راه اندازی و فعال سازی مراکز تحقیقاتی و طرح­‌های تجاری، افزایش تولیدات علمی، تجاری­‌سازی تولیدات علمی، بهره­‌مندی از منابع مالی غیر شهری‌ه­ای، تکمیل و بهره­‌برداری از پروژه­‌های عمرانی، مدیریت بازپرداخت مطالبات بانکی، پیگیری کسب مجوز راه‌اندازی رشته­‌های تحصیلات تکمیلی دانست و گفت: همواره پیگیری تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص بهره­‌گیری از مدل ایرانی اسلامی توسعه مورد عنایت بوده تا با توسعه متوازن دانشگاه در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام­‌های موثری برداریم.


کلمات کلیدی: برنامه اجرایی، منطقه 27 دانشگاه آزاد، اخبار جدید دانشگاه آزاد، مراسم تودیع و معارفه رییس منطقه 27 دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image