ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور در دانشگاه شیراز از 26 شهریور ماه (20 شهریور 92)

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور در دانشگاه شیراز از 26 شهریور ماه (20 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه شیراز گفت: امسال 6000 دانشجوی جدید در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه پذیرفته شده و مشغول به تحصیل می‌شوند.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، رحمت‌الله مرزوقی در نشستی خبری، افزود: بیش از 40 درصد از این دانشجویان در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و 60 درصد در دوره‌ کارشناسی، مشغول به تحصیل خواهند شد.



وی با بیان اینکه امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از 20 درصد تعداد پذیرش دانشجویان رشد داشته است، خاطرنشان کرد: دانشجویان جدید‌الورود شامل پذیرفته‌شدگان کنکورهای سراسری و تحصیلات تکمیلی، دانشجویان میهمان و دانشجویان دانشگاه مجازی و واحد بین‌الملل دبی، خواهند بود.



مرزوقی همچنین تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز را 700 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها، این تعداد به 1000 نفر افزایش خواهد یافت.



وی با اشاره به عمر 70 ساله دانشگاه شیراز و بالابودن هرم سنی اساتید این دانشگاه، لزوم تسهیل روند جذب اعضای هیات علمی جدید را تاکید کرد و افزود: هم‌اکنون 120 استاد تمام(پرفسور)، 260 دانشیار و 320 استادیار عضو هیات علمی این دانشگاه هستند.



معاون آموزشی دانشگاه شیراز گفت: پذیرش اعضای هیات علمی در دانشگاه شیراز در مرتبه مربی به هیچ عنوان انجام نمی‌شود.



مرزوقی در خصوص زمان و نحوه ثبت‌نام از دانشجویان جدید‌الورود، گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در روزهای 26 تا 29 شهریورماه به‌ شکل غیرحضوری انجام می‌شود و پس از آن دانشجویان براساس جدول زمان‌بندی که با توجه به حروف‌الفبا مشخص شده است، در روزهای 30 و 31 شهریورماه، با حضور در دانشگاه اقدام به تکمیل ثبت‌نام خواهند کرد.


کلمات کلیدی: پذیرفته‌شدگان کنکور، دانشگاه شیراز، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور 92، کنکور 92، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری

آمار بازدید: 1032 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image