ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اتاق فکر رشد و توسعه در دانشگاه شهرکرد تشکیل شود (18 شهریور 92)

اتاق فکر رشد و توسعه در دانشگاه شهرکرد تشکیل شود (18 شهریور 92)

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل اتاق فکر رشد و توسعه استان در دانشگاه شهرکرد می‎توان بسیاری از امور را به نحو علمی و عقلانی پیگیری کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان ظهر امروز در دیدار مجمع نمایندگان استان با رئیس دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی یکی از مهم‌ترین عوامل کسب قدرت و تقویت منافع ملی کشور به شمار می‎روند و برهمین اساس باید تا می‎توان در تقویت این مراکز تلاش کرد.

وی بر ضرورت تشکیل اتاق فکر در دانشگاه‌های استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مسائل و امور استان باید به طور علمی و زیربنایی بررسی شود ضروری است تا با جمعی از نخبگان و اساتید علمی استان در این رابطه اتاق فکری تشکیل شود.

زمانیان، عدم شناخت صحیح مدیران و مسئولان ارشد استانی از فضاهای آموزشی را از مهمترین مشکلات این حوزه دانست و تصریح کرد: اگر امور استان با همراهی و هم‌فکری نخبگان علمی و اساتید دانشگاهی پیش برود بی‎شک تصمیماتی که گرفته می‎‌شود به سبب داشتن پشتوانه علمی و برخورداری از عقلانیت می‎تواند راهگشا باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ضروت توجه به رشته‌های تحصلات تکمیلی تاکید کرد و افزود: باید به سمت پیش برویم که مراکز دانشگاهی ما بر روی تحصیلات تکمیلی تمرکز کنند.

زمانیان با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: متاسفانه سیستم حسابرسی کشور معیوب است و سیستم دیوان محاسبات باید تغییر پیدا کند تا از این طریق بتوان برای دشتگاه‌هایی که به منابع مالی نیاز بیشتری دارند توجه ویژه شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه سند چشم‎انداز استان را در اختیار مجمع نمایندگان قرار دهند تا از این طریق بتوان به طور صحیح و واقعی کمک‌های لازم را به مراکز آموزشی و علمی استان ارائه داد.

کلمات کلیدی: اتاق فکر رشد و توسعه در دانشگاه شهرکرد، اتاق فکر، رشد و توسعه، دانشگاه شهرکرد

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image