ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعلام آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی (18 شهریور 92)

اعلام آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی (18 شهریور 92)

ثبت نام آزمون ورودی حرفه مهندسان مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از دوم شهریورماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و آزمون در تاریخ 21 و 22 آذرماه امسال در استان خراسان رضوی برگزار می شود.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد حدیدی با اعلام خبر برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان اظهار کرد: در اجرای آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان کاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی در تاریخ 21 و 22 آذرماه امسال، همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.



وی در ادامه درباره رشته‌های مرتبط به این آزمون یادآور شد: رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت و محاسبات و اجرا)، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه برداری، ترافیک و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی (پایه3) و همچنین آزمونهای حرفه‌ای کاردانهای فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی (پایه‌3) و آزمونهای تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار تجربی بطور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار می شوند.



حدیدی اضافه کرد: سابقه کار حرفه‌ای مورد نیاز برای این آزمون مطابق با ماده 5 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان خواهد بود و نحوه محاسبه سالهای لازم از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی تا پایان اسفند ماه 1392 است و چنانچه متقاضی در صورت نداشتن شرایط لازم با ورود اطلاعات نادرست نسبت به ثبت نام اقدام و در نمره قبولی کسب کند نه تنها قبولی نامبرده کان لم یکن تلقی شده با وی مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.



مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی درباره زمان ثبت نام مهندسان در آزمون مذکور اظهار کرد: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، ثبت‌نام این آزمونها از تاریخ شنبه دوم شهریورماه آغاز شد و ‌به ‌صورت الکترونیکی از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://www.inbr.ir/ انجام شده و تاپایان شهریورماه ادامه خواهد داشت و دراین مرحله به داوطلبان توصیه می شود، حتما با مطالعه دقیق و کامل دفترچه راهنمای آزمون نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



قبولی در آزمون مذکور، یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال بکار خواهد شد.

کلمات کلیدی: ثبت نام آزمون ورودی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، ثبت نام آزمون ورودی، آزمون اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

آمار بازدید: 265 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image