ارتباط مستقیم با 30744 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه الزام دانشگاه شاهرود به درآمدزایی از تحقیقات کاربردی در سال تحصیلی جدید (18 شهریور 92)

الزام دانشگاه شاهرود به درآمدزایی از تحقیقات کاربردی در سال تحصیلی جدید (18 شهریور 92)

به گفته رئیس دانشگاه شاهرود یکی از اساسی ترین برنامه های این دانشگاه را در سال تحصیلی جدید درآمد زایی از طریق تحقیقات کاربردی است.


دکتر علی مراد زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که دانشگاه‌ها با آن مواجه هستند، درآمدزایی از طریق تحقیقات کاربردی یکی از اساسی ترین برنامه هایی است که در سال تحصیلی جدید در دستور کار دانشگاه شاهرود قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با درآمد زایی از طریق تحقیقات کاربردی برخی از هزینه های کارگاهی، آزمایشگاهی و برخی از هزینه های دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه تامین می شود.

رئیس دانشگاه شاهرود افزود: علاوه برتمرکز برروی تحقیقات کاربردی امسال توسعه تحصیلات تکمیلی به ویژه دوره دکتری و گسترش ارتباط با صنعت در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

به گزارش مهر، هم اکنون دانشگاه شاهرود در 183 رشته گرایش بیش از 13هزار دانشجو مشغول به تحصیل دارد که این تعداد 30 رشته کارشناسی ، 111 رشته گرایش کارشناسی ارشد و 42 رشته گرایش دکترای تخصصی ارایه می شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه شاهرود، درآمدزایی از تحقیقات کاربردی، سال تحصیلی جدید، تحقیقات کاربردی، اخبار جدید دانشگاه شاهرود، تحقیقات در دانشگاه شاهرود، درآمد زایی دانشگاه شاهرود

آمار بازدید: 323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image