ارتباط مستقیم با 30616 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعم فعالیت‌های اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان (18 شهریور 92)

اعم فعالیت‌های اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان (18 شهریور 92)

مسئول امور شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در نشست خبری گزارشی از اعم فعالیت‌های این اداره کل ارائه داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالمجید ارجمندی مدیر کل امور شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در نشست خبری خود که عصر یکشنبه (17/6/92) برگزار شد، گفت: یکی از اعم فعالیت‌های این اداره کل، پیگیری میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر با توجه به آیین‌نامه‌های اختصاصی بوده است.

وی افزود: همچنین احداث پردیس‌های شهدا به منظور ایجاد نمادهایی برای فرهنگ‌سازی برای نسل‌های آینده بوده است که تاکنون در 21 دانشگاه، پردیس‌هایی برای شهدای مفقودالاثر و گمنام ایجاد شده است. همچنین 17 دانشگاه در مراحل پایانی احداث این پردیس‌ها به سر می‌برند و 21 دانشگاه نیز در حال برنامه‌ریزی برای احداث پردیس‌های شهدا هستند.

ارجمندی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های اداره کل شاهد و ایثارگر، پیگیری عملکرد فعالیت کانون‌های فرهنگی ایثار است که در حال حاضر این کانون‌ها در 55 دانشگاه دولتی و 31 دانشگاه پیام نور ایجاد شده است.

وی افزود: 304 انجمن علمی در کانون‌ها داریم و 6 هزار نفر عضو این کانون‌ها در دانشگاه‌های دولتی هستند.

مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در توضیح فعالیت‌های این اداره کل تصریح کرد: بورس تحصیلی به اعضای شاهد و ایثارگر در سال 89 به 23 نفر اعطا شد که این تعداد در سال 91 به 61 نفر رسید و ما در سال 92 نیز 57 نفر از اعضای شاهد و ایثارگر را بورس تحصیلی کردیم.

وی در توضیح برنامه‌های آموزشی و پژوهشی این اداره کل افزود: تقویت طرح استفاده از استادان شاهد و ایثارگر و استفاده حداکثری از تجربه این اساتید و ارتقای تحصیلی دانشجویان این حوزه و پیگیری و انتخاب و معرفی اساتید شاهد در ابتدای سال تحصیلی در دستور کار قرار گرفته است.

ارجمندی در ادامه گفت: همچنین پیگیری نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف را بر اساس آیین‌نامه جداگانه این حوزه پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری وضعیت تحصیلی و افت تحصیلی این دانشجویان نیز جزو برنامه‌های ما است و همچنین تقویت کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری نشست‌های علمی -فرهنگی و هم‌اندیشی جامعه ایثارگران در دستور کار این اداره کل قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، سازمان امور دانشجویان، امور شاهد و ایثارگر، دانشجویان شاهد و ایثارگر

آمار بازدید: 324 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image