ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی نتایج کامل آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی امشب اعلام می شود (18 شهریور 92)

نتایج کامل آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی امشب اعلام می شود (18 شهریور 92)

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از اعلام نتایج آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: نتایج کامل آزمون ها تا امشب به تمامی داوطلبان اعلام می شود.


دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج کتبی آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در روز جمعه اعلام شد و پس از آن افرادی که در آزمون های شفاهی شرکت داشته اند، به مرور نتایج به آنها اعلام شده است.

وی افزود: نتایج باقیمانده تا پایان امشب دوشنبه 18 شهریورماه به کلیه داوطلبان اعلام می شود.

دبير شورای آموزش پزشکی و تخصصی كشور افزود: در آزمون دوره 27 دانشنامه فوق تخصصی 283 نفر داوطلب در کتبی و شفاهی و 261 نفر داوطلب مرحله کتبی و در شصتمین دوره از آزمون دانشنامه تخصصی نیز 3016 داوطلب آزمون کتبی و شفاهی و 2627 داوطلب مرحله کتبی شرکت داشتند.

عین اللهی افزود: مراسم اختتامیه آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در روز 19 شهریور ماه با حضور وزیر بهداشت، برگزیدگان و خانواده های آنها برگزار و جوایز برگزیدگان اعطا می شود.

کلمات کلیدی: نتایج کامل آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، آزمون های دانشنامه تخصصی پزشکی، آزمون فوق تخصصی پزشکی، دانشنامه، تخصصی، فوق تخصصی، پزشکی

آمار بازدید: 652 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image