ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش 1634 دانشجوی جدید در دانشگاه هرمزگان (18 شهریور 92)

پذیرش 1634 دانشجوی جدید در دانشگاه هرمزگان (18 شهریور 92)

معاون آموزش دانشگاه هرمزگان گفت: امسال در مجموع 1634 دانشجوی جدید در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری وارد این دانشگاه می‌شوند.




مصطفی ظهیری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، با بیان این مطلب، افزود: امسال 1200 دانشجو کارشناسی از طریق آزمون سراسری برای مهرماه در دانشگاه هرمزگان ثبت‌نام می‌کنند.



وی افزود: دانشجویان جدید این دانشگاه که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل خواهند کرد 354 نفر هستند، همچنین در مقطع دکتری نیز 80 نفر پذیرش خواهیم داشت.



معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان سال تحصیلی 92 در این دانشگاه را از 23 شهریور ماه عنوان کرد و افزود: دانشجویان برای اطمینان از زمان ثبت‌نام خود به سایت این دانشگاه مراجعه کنند.



ظهیری نیا همچنین تعداد پذیرش و ثبت‌نام، ورودی‌های جدید پردیس‌های قشم و بندرعباس را 150 نفر در مقطع ارشد و 9 نفر را نیز در مقطع دکتری اعلام کرد.


کلمات کلیدی: دانشجوی جدید، دانشگاه هرمزگان، پذیرش دانشجو، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، ورودی‌های جدید پردیس‌های قشم و بندرعباس، معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان، اخبار جدید دانشگاه هرمزگان

آمار بازدید: 817 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image