ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دانشگاه علم و صنعت رئیس جمهور و هیات دولت صادرکن است/ از سال 84 ایران را با نام احمدی نژاد می شناسند (17 شهریور 92)

دانشگاه علم و صنعت رئیس جمهور و هیات دولت صادرکن است/ از سال 84 ایران را با نام احمدی نژاد می شناسند (17 شهریور 92)

نماینده رئیس دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه این دانشگاه رئیس جمهور و هیات دولت صادرکن است، هیات دولت زمان احمدی نژاد را به تیم فوتبال تشبیه کرد.به گزارش خبرنگار مهر، حسن شجاعی فرد عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت به نمایندگی از سعید جبل عاملی رئیس این دانشگاه که به علت فوت یکی از بستگانش در مراسم استقبال از احمدی نژاد حاضر نشده بود، گفت: این مراسم بزرگداشت آقای دکتر احمدی نژاد نیست چون اگر بود آب و میوه و شیرینی هم روی میزها دیده می شد اما این مراسم تنها جهت استقبال از احمدی نژاد برای شروع فعالیتش در دانشگاه علم و صنعت است.


وی با بیان اینکه احمدی نژاد مانند مسافری بود که پس از 10 سال از سفر برگشته، ادامه داد: طی این 10 سال وی در شهرداری و ریاست جمهوری سفرهایی داشت اما بعد از این 10 سال باید خانه را برایش آب و جارو می کردیم.

شجاعی فرد با بیان اینکه افتخار می کنم یک عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با سلامت و صداقت شهردار و رئیس جمهور کشورمان شد، ادامه داد: هر چند این سفر 10 ساله استاد دانشگاه ما را از نظر جسمی به خاطر آن همه پرواز با هواپیما و هلیکوپتر و سایر سفرها فرسوده کرد اما وی بار دیگر پس از این مسئولیت ها بازگشت.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با دفاع از عملکرد دولت احمدی نژاد در طی این هشت سال، تصریح کرد: تا قبل از دوره ریاست احمدی نژاد اگر می خواستیم مدیرکلی را ببینیم باید از مدتها قبل وقت می گرفتیم در حالیکه احمدی نژاد رئیس جمهوری را به روستاها برد و اعضای هیات دولت را مانند ترکیب تیم فوتبال تدارک دید که هر وقت اعضای کابینه خسته می شدند یک نفر دیگر را جایگزین آنان می کرد.

وی افزود: اکثر اعضای هیات دولت از اعضای هیات علمی دانشگاهها بودند و هر جا اتفاقی از ناحیه یک مسئول می افتاد آن شخص قطعا هیات علمی دانشگاه نبوده است.

شجاعی فرد با دفاع از شهرت احمدی نژاد در کل جهان گفت: تا پیش از 84 هر جا حرف ایران می شد کشورمان را با نام علی دایی می شناختند ولی از سال 84 ایران را با نام احمدی نژاد می شناسند.

این استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به حضور احمدی نژاد در این دانشگاه، گفت: هدفمان این است که رفت و آمد احمدی نژاد به دانشگاه به دور از محافظینی که گاها مشتشان به سینه برخی از شماها خورده، باشد. وی کوله باری از تجربیات دارد و حتی تا ده کوره های ایران هم سفر کرده است و امیدوارم دولت فعلی هم از تجربیات هشت ساله احمدی نژاد استفاده کند.

شجاعی فردخاطر نشان کرد: حداقل افتخارمان این است رئیس جمهور صادرکن و هیات دولت صادر کن بوده ایم.

به گزارش مهر، پس از پایان سخنان شجاعی فرد، مجری برنامه با ذکر خاطره ای از سفر احمدی نژاد به مکه گفت: یکی از بازاریان عربستان درباره احمدی نژاد به من گفت احمدی نژاد جسم فقیر، مخ کبیر!

کلمات کلیدی: دانشگاه علم و صنعت، رئیس جمهور، هیات دولت، احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علم و صنعت، حسن شجاعی فرد

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image