ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار احمدی نژاد به دانشگاه رفت/ استقبال برخی اساتید علم و صنعت (17 شهریور 92)

احمدی نژاد به دانشگاه رفت/ استقبال برخی اساتید علم و صنعت (17 شهریور 92)

برخی استادان دانشگاه علم و صنعت برای استقبال از احمدی نژاد جهت ورود به دانشگاه علم و صنعت به درب منزلش رفتند و وی را تا دانشگاه همراهی کردند.به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز هماهنگ شده بود که برخی اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت از جمله حمید بهبهانی وزیر سابق راه و معلم احمدی نژاد همچنین حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام نور برای استقبال از احمدی نژاد جهت شروع تدریس در دانشگاه علم و صنعت به درب منزلش بروند. با آمدن این اساتید خبرنگاران و اهالی میدان 72 بار دیگر دور احمدی نژاد جمع شدند.


وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره این که توضیحاتی را در خصوص دانشگاه جدیدش ارائه کند تنها به بیان یک جمله بسنده کرد و گفت: اخبار جدید را در آینده اعلام می کنم.

وی در پاسخ به پرسش مهر که از همین امروز تدریسش را در دانشگاه آغاز می کند با تعجب پرسید: مگر سال تحصیلی آغاز شده که من تدریسم را آغاز کنم.

پس از سوال احمدی نژاد خبرنگاران وی را در جریان آغاز سال تحصیلی قرار دادند. یکی از اهالی میدان 72 که احمدی نژاد او را شناخت بسیار اصرار داشت درباره وامی که درخواست کرده با رئیس جمهور سابق صحبت کند اما احمدی نژاد به وی گفت فعلا باید بروم دانشگاه ساعت 10، 10:30 شب برمی گردم آن وقت با هم صحبت می کنیم.

با ورود احمدی نژاد به دانشگاه، تعداد زیادی از استادان دانشگاه علم و صنعت در این دانشگاه به استقبال احمدی نژاد آمدند و از همان لحظات ابتدایی ورودش به دانشگاه مورد استقبال گرم آنان قرار گرفت.

وی پس از استقبال وارد دانشکده عمران که محل تحصیلش است و وی سال ها سمت هیئت علمی این دانشگاه را دارد وارد شد.

احمدی نژاد در جمع خبرنگاران تنها به بیان چند جمله درمورد دانشگاه علم و صنعت بسنده کرد و گفت: اینجا خانه من است پس از سالها بار دیگر به خانه ام بازگشتم.

وی همچنین در پاسخ به پرسش مهر که با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و حاشیه جدیدش در پی داشته چرا در این باره سکوت کرده و اظهار نظر نمی کند، گفت: این مسائل همیشه در مملکت وجود دارد و خاصیت دانشگاه ما اینجا دانشگاه علم و صنعت است درباره این موضوع بعدا اظهار نظر می کنم.

نزدیک دانشکده عمران به پاس استقبال از احمدی نژاد گوسفندی برای وی ذبح شد.

به گزارش مهر، در نقاط مختلف دانشگاه و در مسیر دانشکده عمران تعداد زیادی از استادان و دانشجویان از حضور احمدی نژاد در دانشگاه استقبال کردند.

کلمات کلیدی: اساتید علم و صنعت، احمدی نژاد، بازگشت احمدی نژاد به دانشگاه، استادان دانشگاه علم و صنعت، استقبال احمدی نژاد

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image