ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پرونده فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت دیجیتالی می شود (16 شهریور 92)

پرونده فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت دیجیتالی می شود (16 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از تبدیل اسناد و مدارک کاغذی فارغ التحصیلان این دانشگاه به پرونده دیجیتالی خبر داد و گفت: در مرحله اول60 هزار پرونده فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت دیجیتالی می شود.دکتر محمد فتحیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال مقرر شده است تمامی پرونده‌های دانش‌آموختگان (قريب به 60 هزار پرونده) به پرونده‌های دیجیتالی تبديل شود.


وی افزود: درحال حاضر بخشی از پرونده‌ها انتخاب و ديجيتالی شده که اين روند همچنان ادامه دارد. اين کار برای اولين بار در دانشگاه صورت گرفته که موجب تسريع فرآيندهای دانش‌آموختگی و پاسخگويی به نامه‌ها شود.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: در مرحله اول پرونده فارغ التحصیلان سال‌های اخیر که مراجعه کننده بیشتری دارد دیجیتالی می شود و سپس مرحله به مرحله دیجیتالی شدن پرونده های فارغ التحصیلان دانشجویان سالهای قبل در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: سال تحصیلی جاری نیز تمام پرونده های فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت دیجیتالی شده و این فرایند دیجیتالی شدن پرونده های دانش آموختگان از پرونده فارغ التحصیلان سال 91 و سال های قبل از آن انجام می شود.

کلمات کلیدی: پرونده، فارغ التحصیلان، دانشگاه علم و صنعت، پرونده دیجیتالی، اخبار جدید دانشگاه علم و صنعت، تحصیل در دانشگاه علم و صنعت

آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image