ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی میزان و نحوه بازپرداخت وام خرید کالا به دانشجویان علوم پزشکی (15 شهریور 92)

میزان و نحوه بازپرداخت وام خرید کالا به دانشجویان علوم پزشکی (15 شهریور 92)

مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اعطای وام‌های خرید کالای 600 و 250 هزار تومانی به دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: این وام‌ها به دانشجویانی داده می‌شود که از فروشگاه اینترنتی این صندوق تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی مورد نیاز خود را خریداری کنند.



بهزاد تدین در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبر گزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: فروشگاه اینترنتی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت قادر به تامین کلیه نیازهای دانشجویان علوم پزشکی در زمینه تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی اعم از گوشی، فشار سنج و ... است.


وی ادامه داد: دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانیhttp://eshop.srd.ir کلیه وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.


مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ادامه داد: صندوق رفاه به دانشجویانی که وسایل مورد نیاز خود را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنند، وام کالا در نظر گرفته است که این وام برای مقاطع phd و رزیدنتی 600 هزار تومان و برای دیگر مقاطع 250 هزار تومان است.


وی در خصوص نحوه باز پرداخت وام تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی، اظهارکرد: دانشجویان می‌توانند این وام‌ها را در 48 قسط پس از پایان تحصیل پرداخت کنند.

کلمات کلیدی: میزان وام خرید کالا، نحوه بازپرداخت وام خرید کالا، وام خرید کالای دانشجویان علوم پزشکی، دانشجویان علوم پزشکی، وام دانشجویی، وام، وام دانشجویان علوم پزشکی

آمار بازدید: 651 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image