ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی بلاتکلیفی تغذیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی‌ و عدم پاسخگویی صندوق رفاه دانشجویان (15 شهریور 92)

بلاتکلیفی تغذیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی‌ و عدم پاسخگویی صندوق رفاه دانشجویان (15 شهریور 92)

دبیر اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی با اشاره به بلاتکلیفی وضعیت تغذیه دانشجویان دانشگاه‌های غیرانتفاعی از عدم پاسخگویی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در این زمینه انتقاد کرد.



علی آهون‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای دانشگاه‌های دولتی در بودجه یارانه غذا در نظر گرفته و به آنها ابلاغ کرده است، گفت: برای دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی مکانیزمی برای پرداخت یارانه یا کمکی در این زمینه تعریف نشده است.


وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، اظهارکرد: در حال حاضر حدود 400 هزار دانشجوی دانشگاه‌های غیرانتفاعی منتظر اعلام نرخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی جدید هستند.


آهون‌منش تصریح کرد: در حال حاضر ما در بلاتکلیفی هستیم که غذا را باید با قیمت تمام شده 5000 تومان به دانشجو بدهیم یا اینکه صندوق رفاه وزارت علوم برای غذای این دانشجویان یارانه‌ای را به عنوان حمایت در نظر می‌گیرد، اما متاسفانه تاکنون بیش از یک ماه مکاتبات متنی و تلفنی با آقای مرادیان نتیجه‌بخش نبوده و پاسخی از وی دریافت نکرده‌ایم.


دبیر اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی با بیان اینکه یارانه غذای غیرانتفاعی‌ها از اسفندماه سال گذشته قطع شده است، گفت: این در حالی است که وزیر سابق علوم تاکید کرد که برای دادن وام و غذا به دانشجویان معطل نکنید، چرا که ما اعتبارات را به شما می‌دهیم، اما این اعتبارات به ما داده نشده و ما هم نمی‌توانیم در حال حاضر به دانشجو بگوییم پول غذایی که قبلا خورده‌ای را بازگردان.


آهون‌منش با بیان اینکه ارائه غذای 5000 تومانی ممکن است با اعتراض دانشجویان همراه باشد، اظهارکرد: با توجه به تغییر دولت و وزارت علوم، نباید خدای ناکرده مشکلی برای سرپرست این وزارتخانه ایجاد شود.


دبیر اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی گفت: به آقای مرادیان تاکید کردم تا در دولت دهم هستیم، برای سال تحصیلی جدید تصمیم بگیرید تا مشکلات گریبانگیر دولت بعدی نشود، اما متاسفانه امروز با گذشت بیش از یک ماه پاسخی دریافت نکرده‌ایم.


در همین راستا تلاش خبرنگار ایسنا برای ارتباط با کیوان مرادیان، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و پاسخگویی وی در این زمینه بی‌نتیجه ماند.

کلمات کلیدی: بلاتکلیفی تغذیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی، عدم پاسخگویی صندوق رفاه دانشجویان، تغذیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی، تغذیه دانشجویان، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، وضعیت تغذیه دانشجویان دانشگاه‌های غیرانتفاعی

آمار بازدید: 391 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image