ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور 3 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور شادگان مشغول تحصیل هستند (14 شهریور 92)

3 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور شادگان مشغول تحصیل هستند (14 شهریور 92)

سرپرست دانشگاه پیام نور شادگان گفت: 3 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور این شهرستان مشغول تحصیل هستند.


کامیار کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: دانشگاه پیام نور این شهرستان با برخورداری از 3 هزار دانشجو، 15 کارمند و هشت عضو هیئت علمی مشغول فعالیت هستند که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: این مرکز دانشگاهی در زمینه‌های مختلف، شاخص‌های خود را ارتقا می‌دهد و به یکی از قطب‌های مراکز پیام نور استان تبدیل شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور شادگان تصریح کرد: طراحی و اجرای نظام پیشنهادها، رشد و گسترش ابتکار و خلاقیت، انضباط، وجدان کاری، درستکاری، طراحی یک نظام ارزشیابی کمی و کیفی و اجرای آن تلاش در راستای تحقق چشم‌انداز 20 ساله نظام، ایجاد ساختار پاسخگوی تعمیق هویت ملی و اسلامی در تمام ابعاد، توسعه نیروی انسانی، بسط اخلاق اسلامی، تعامل سازنده با سایر نهادها، موسسات و مسئولان از دیگر اهداف و برامه کلی دانشگاه پیام نور مرکز شادگان است.

وی با بیان اینکه ازتقای دانشگاه پیام نور مرکز شادگان از مهمترین اقدامات این دانشگاه است خاطرنشان کرد: تلاش در راستای ارائه خدمات بتر به دانشجویان با توجه به امکانات، تداوم کارهای موجود در قالبی منسجم و جامع‌تر، تقویت بخش مشاوره دانشجویی، رصد مسابقات مختلف دانشجویی و ... از دیگر برنامه‌های اهداف دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شادگان است.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام نور شادگان، تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور شادگان، دانشگاه پیام نور، شادگان، قطب‌های مراکز پیام نور

آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image