ارتباط مستقیم با 30664 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اعمال 3 درصد افزایش شهریه برای دانشجویان تمام ورودیها و زمان آغاز سال تحصیلی (13 شهریور 92)

اعمال 3 درصد افزایش شهریه برای دانشجویان تمام ورودیها و زمان آغاز سال تحصیلی (13 شهریور 92)

رئیس واحدهای علوم و تحقیقات با بیان اینکه 3 درصد افزایش شهریه برای دانشجویان تمام ورودیهای این واحد دانشگاهی اعمال می شود، زمان آغاز سال تحصیلی را در این واحدها اعلام کرد.


خسرو دانشجو در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره زمان آغاز سال تحصیلی در واحدهای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، گفت: طبق برنامه ای که معاونت آموزشی علوم و تحقیقات تدوین کرده کلاسهای درس اواخر شهریور شروع می شوند که ممکن است به دلیل دیر اعلام شدن نتایج کنکورهای ارشد و دکتری، با مقداری تعویق نیز همراه باشد.

وی درباره تعداد دانشجویانی که در واحدهای علوم و تحقیقات سال تحصیلی را آغاز خواهند کرد، اظهار داشت: علوم و تحقیقات به طور میانگین دارای 35 هزار دانشجو است که تعدادی از این افراد دانش آموخته و عده ای دیگر جایگزین خواهند شد، با این حال ممکن است داوطلبی بین علوم و تحقیقات دانشگاههای دولتی، یکی را انتخاب کند.

رئیس علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد درباره مصوبه هیأت امنا در خصوص افزایش سه درصدی شهریه و در پاسخ به این سوال که آیا این میزان شامل جدیدالورودها یا تمام ورودیها می شود، گفت: این سه درصد افزایش شهریه به علت اینکه رقم ناچیزی است برای تمام ورودیها اعم از قدیم و جدید اعمال می شود.

به گزارش مهر، سال تحصیلی جدید در دانشگاههای دولتی کشور با اعلام وزارت علوم از شنبه 16 شهریور آغاز خواهد شد.

کلمات کلیدی: افزایش شهریه، میزان شهریه دانشجویان تمام ورودیها، زمان آغاز سال تحصیلی جدید، واحدهای علوم و تحقیقات، شهریه واحدهای علوم و تحقیقات، افزایش شهریه برای دانشجویان تمام ورودیها، واحدهای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 315 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image