ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد شنبه اعلام می‌شود/ظرفیت و زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان (13 شهریور 92)

نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد شنبه اعلام می‌شود/ظرفیت و زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان (13 شهریور 92)

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری در روز شنبه 16 شهریور ماه خبر داد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناصر اقبالی در نشستی خبری، با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در روز شنبه 16 شهریور ماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com، گفت: در مقطع دکتری امسال 65 هزار نفر در 176 رشته با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد 2000 نفر در دوره با آزمون و 500 نفر در دوره بدون آزمون پذیرفته می‌شوند.


رییس مرکز آزمون در خصوص نسبت جنسییتی پذیرفته‌شدگان، گفت:‌ در این دوره 39 درصد زن و 61 درصد مرد پذیرش شده‌اند که می‌توانند در واحدهای دانشگاهی ثبت‌نام کرده و ادامه تحصیل می‌دهند.


وی گفت:‌ پذیرفته‌شدگان باید در روز دوشنبه 18 شهریور 92 به واحد دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه و ثبت‌نام قطعی را انجام دهند.


رییس مرکز آزمون توصیه کرد: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی به سایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

کلمات کلیدی: نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد، نتایج نهایی دکتری آزاد، آزمون دکتری دانشگاه آزاد، نتایج دکتری، مرکز آزمون دانشگاه آزاد، اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری

آمار بازدید: 415 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image