ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زمان دقیق آغاز سال تحصیلی دانشگاه ارومیه (12 شهریور 92)

زمان دقیق آغاز سال تحصیلی دانشگاه ارومیه (12 شهریور 92)

رییس دانشگاه ارومیه از آغاز سال تحصیلی دانشجویان این دانشگاه از 23 شهریور ماه خبر داد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، حسن صدقی در مراسمی گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند که با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه ارومیه برگزار شد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی از 23 شهریور ماه، گفت: برای ایجاد تعادل بین دو ترم و بهره‌گیری هر چه بیشتر دانشجویان و اساتید دانشگاهی از کلاس‌ها و با توجه به فشردگی کلاس‌ها که در نیمسال دوم با آن مواجه می‌شویم، آغاز سال تحصیلی کلاس‌ها از 23 شهریور ماه در نظر گرفته شده است.



وی بر نقش اصلی دانشگاه ارومیه در پیشبرد اهداف تحصیلات تکمیلی در چشم انداز علمی کشور تاکید کرد و افزود: امسال حدود 6500 دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تحصیل خواهند کرد که از طریق کنکور سراسری، انتخاب دانشجویان نخبه، تبدیل دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج به داخل و امتحان تخصصی تحت نظر سازمان سنجش و ... انتخاب و گزینش شده‌اند که با توجه به اساتید متعهد، زبده و متخصصی که داریم، امیدواریم با تجهیز آزمایشگاه‌ها و خدمات رسانی بالای کیفی و کمی به این دانشجویان، افرادی بالنده و دانشمند به کشور تحویل دهیم.



رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به فعالیت پردیس دانشگاه ارومیه، اظهارکرد: پردیس دانشگاه ارومیه دارای 16 رشته دکتری و 23 رشته کارشناسی ارشد است، همچنین امسال حدود 500 دانشجوی تحصیلات تکمیلی جدید در این مرکز ثبت‌نام می‌کنند.



صدقی همچنین به جذب 150 عضو هیات علمی در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: تمام دولت‌هایی که بر سر کار می‌آیند دولت‌هایی با ایده‌هایی نو برای خدمت رسانی بیشتر به مردم هستند و توانمندی شان را در زیر سایه نظام نشان می‌دهند و دشمن به خوبی می‌داند که هیچگاه حق ورود در عرصه‌های ارزش‌های الهی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ندارد.


کلمات کلیدی: آغاز سال تحصیلی دانشگاه ارومیه، آغاز سال تحصیلی، دانشگاه ارومیه، اخبار جدید دانشگاه ارومیه، سال تحصیلی جدید دانشگاه ارومیه، ارومیه

آمار بازدید: 430 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image