ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار متقاضی ساخت خوابگاه در خوزستان نداریم/ دولت کمک کند (12 شهریور 92)

متقاضی ساخت خوابگاه در خوزستان نداریم/ دولت کمک کند (12 شهریور 92)

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز خواستار ساخت خوابگاه توسط بخش دولتی در این دانشگاه شد و گفت: در خوزستان اقبال عمومی برای ساخت خوابگاه بسیار کم است هرچقدر زمین و تسهیلات هم در اختیار خوابگاه سازان قراردهیم متقاضی ساخت خوابگاه نداریم.


دکتر حسن مروتی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با توجه به تعداد دانشجویان متقاضی خوابگاه، تعداد خوابگاه‌های موجود کفاف دانشجویان را نمی دهد.

وی ادامه داد: دانشگاه شهید چمران اهواز تا کنون تمام دانشجویان خوابگاهی روزانه را اسکان داده و با وجود اینکه برای اسکان دانشجویان شبانه خوابگاهی تعهدی ندارد تلاش خود را می کند تا بتواند این دانشجویان را هم اسکان دهد.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: دانشگاه دارای تعدادی خوابگاه فرسوده در بافت شهری است که قصد دارد آن را فروخته و از پول آن در داخل پردیس های خوابگاهی، خوابگاه جدید احداث کند.

وی افزود: اکنون دو خوابگاه در دانشگاه درحال ساخت است و مهرماه امسال یک خوابگاه در دانشکده هنر شوشتر افتتاح خواهد شد که در مجموع حدود یک هزار و 300 نفر به ظرفیت خوابگاهی دانشگاه اضافه خواهد شد.

مروتی افزود: در خوزستان اقبال عمومی برای ساخت خوابگاه خیلی کم است، هرچقدر هم زمین و تسهیلات در اختیار خوابگاه سازان قرار دهیم متقاضی ساخت خوابگاه نداریم، حتی کسی نیست که بخواهیم این خوابگاه های موجود را واگذار کنیم لذا به نظر می آید با توجه شرایط خاص مناطق مختلف، تصمیم گیری در مناطق گرمسیری مثل خوزستان باید متناسب با شرایط شهر باشد و ساخت خوابگاه دانشجویی را بخش دولتی برعهده گیرد.

کلمات کلیدی: متقاضی ساخت خوابگاه در خوزستان، دانشگاه شهید چمران اهواز، خوابگاههای دانشگاه شهید چمران اهواز، خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، ساخت خوابگاه توسط بخش دولتی، تعداد دانشجویان متقاضی خوابگاه

آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image