ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آغاز توزیع کارت آزمون دانشنامه از امشب و زمان اعلام نتایج نهایی (12شهریور 92)

آغاز توزیع کارت آزمون دانشنامه از امشب و زمان اعلام نتایج نهایی (12شهریور 92)

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در روز 14 شهریور گفت: توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش توزیع می شود.


دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: توزیع کارت از امشب صورت می گیرد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت آزمون کتبی را دریافت کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: 2627 نفر در آزمون تخصصی و 262 نفر در فوق تخصصی شرکت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی در روز 14 شهریور به صورت همزمان در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود و پس از اعلام نمرات کتبی، افرادی که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند به آزمون شفاهی که به صورت ایستگاهی برگزار می شود، معرفی می شوند.

عین اللهی یادآور شد: آزمون آسکی (شفاهی به صورت ایستگاهی) از روز جمعه 15 شهریور تا روز دوشنبه 18 شهریور برگزار می شود و پس از اعلام نتایج نهایی در پایان روز دوشنبه، برگزیدگان هر رشته در صبح روز سه شنبه 19 شهریور معرفی می شوند.

وی افزود: مراسم اختتامیه آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در روز 19 شهریور ماه با حضور وزیر بهداشت، برگزیدگان و خانواده های آنها برگزار و جوایز برگزیدگان اعطا می شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: حدود 40 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون را زنان و حدود 60 درصد آنها را نیز مردان تشکیل می دهند.

کلمات کلیدی: توزیع کارت آزمون دانشنامه، زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشنامه، آزمون دانشنامه، شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی، توزیع کارت آزمون به صورت اینترنتی، سایت مرکز سنجش، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

آمار بازدید: 395 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image