ارتباط مستقیم با 30719 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعتدال گرایی و استفاده از نظرات دانشگاهیان در مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان (11 شهریور 92)

اعتدال گرایی و استفاده از نظرات دانشگاهیان در مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان (11 شهریور 92)

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر لزوم اعتدال گرایی و استفاده از نظرات اقشار مختلف دانشگاهی در مدیریت این دانشگاه گفت: مجموعه بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان آماده است تا با تعامل مناسب با بخش های مختلف استان زمینه اعتلای بیش از پیش این دانشگاه را فراهم سازد.


به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دیدار رسمی سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور استاندار و رئیس شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

در این دیدار که در محل استانداری اصفهان برگزار شد، دکتر ذاکر اصفهانی با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر مدرس هاشمی به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان بر همدلی بیش از پیش دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان تأکید کرد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در گذشته در این دانشگاه بوجود آمده است بر لزوم بهره گیری از خرد جمعی و دیدگاه های صاحب نظران به منظور مدیریت هرچه بهتر این مرکز مهم آموزش عالی کشور تأکید کرد.

ذاکر اصفهانی تصریح کرد: ارتباط گسترده دانشگاه صنعتی اصفهان با مدیران مختلف و نمایندگان استان، زمینه ساز بهره مندی بخش های مختلف از قابلیت ها و پتانسیل های گسترده این دانشگاه خواهد شد.

همچنین در این دیدار دکتر محمود مدرس هاشمی سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر لزوم اعتدال گرایی و استفاده از نظرات اقشار مختلف دانشگاهی در مدیریت این دانشگاه گفت: مجموعه بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان آماده است تا با تعامل مناسب با بخش های مختلف استان ضمن ارائه قابلیت های علمی و تخصصی خود به این بخش ها، زمینه اعتلای بیش از پیش این دانشگاه را فراهم سازد.

در این نشست که دکتر محمود شیخ زین الدین رئیس شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان نیز حضور داشت بر لزوم ارتباط بهتر و بیش از پیش این دو مرکز علمی و پژوهشی استان تأکید شد.

کلمات کلیدی: اعتدال گرایی، استفاده از نظرات دانشگاهیان، مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، اخبار جدید دانشگاه صنعتی اصفهان، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، مجموعه بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image