ارتباط مستقیم با 30860 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش پژوهشکده تربیت‌بدنی پلمپ شد/ تلاش برای انتقال پژوهشگاه (مرداد 91)

پژوهشکده تربیت‌بدنی پلمپ شد/ تلاش برای انتقال پژوهشگاه (مرداد 91)

داود حومنیان از پلمپ پژوهشکده تربیت‌بدنی توسط شهرداری در شرایطی خبر داد که نه از مخالفین و نه از موافقین و نه از ساکتین قبلی انتقال پژوهشکده هیچ خبری به گوش نمی‌رسد.


داود حومنیان عضو هیئت علمی دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه پژوهشکده تربیت‌بدنی به عنوان عالی‌ترین مرجع پژوهشی ورزش کشور پلمپ شد، گفت: این مجموعه در شرایطی در سکوت محض رسانه‌ای توسط شهرداری پلمپ می‌شود که نه از مخالفین و نه از موافقین و نه از ساکتین قبلی انتقال پژوهشکده هیچ خبری به گوش نمی‌رسد.

وی افزود: رئیس پژوهشکده تربیت‌بدنی نیز بدون آنکه اقدام عملی موثری در این خصوص انجام بدهد تنها به فکر فراهم کردن مقدمات سفر به کشور پرتغال است.

به گفته حومنیان، پژوهشکده تربیت‌بدنی به عنوان تنها قطب علمی پژوهش ورزش کشور زمانی از چندان قداستی برخوردار بود که همه اعضای هیئت علمی آرزو داشتند برای لحظه‌ای هم که شده است در آن خدمت کنند؛ لیکن با شکسته شدن قداست تنها مرکز پژوهشی ورزش کشور و از دست دادن موقعیت ویژه خود نزد اعضای هیئت علمی دیگر حتی کسی به فکر آن هم نیست تا اینکه از پلمپ شدن آن ناراحت باشد و برای رفع پلمپ آن اقدامی انجام بدهد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: مسئولین پژوهشکده تربیت‌بدنی در جریان انتقال نیز با مظلوم نمایی و سنگر گرفتن پشت موج اعتراضات اساتید مخالف سعی کردند با طرح شعار‌های مبنی بر این که انتقال پژوهشکده در راستای فرامین دولت است و این انتقال به معنای آن است که ما از برنامه دولت در انتقال مراکز به خارج از تهران جلوتر هستیم و این کار به معنای واقعی خروج کارکنان از پایتخت است و اینکه حتی مخالفین این انتقال مخالف دولت و به دنبال منافع شخصی هستند اقدام به تخریب مخالفین و توجیه عملکرد اشتباه خود برآمدند.

به گفته حومنیان، مسئولین پژوهشکده در آن زمان با طرح چنین شعارهایی توانستند از معاونین پژوهشی و دانشجویی وزارت علوم امتیازاتی که می‌خواستند برای خود کسب کنند و پژوهشکده تربیت بدنی را برای خود مصادره کنند تا بدون متولی و نظارت بر عملکردشان، این پژوهشکده را به مرکز قدرتی برای خود تبدیل کنند و به هر عملی که می‌خواهند دست بزنند.

وی با بیان اینکه طرح پلمپ پژوهشکده تربیت‌بدنی در حالی کلید می‌خورد که مسئولین پژوهشکده به دنبال گرفتن امتیازات جدیدی همانند انتقال پژوهشکده به مشهد هستند، گفت: اکنون دیگر خبری از هیاهوی اسکان پژوهشکده در ورزشگاه ثامن مشهد نیست که این مسئولان بتوانند با مظلوم‌نمایی و غوغاسالاری و جو‌سازی به دنبال امتیاز باشند و حتی پژوهشکده پایگاهی در تهران و مشهد هم ندارد.

این استاد دانشگاه معتقد است پلمپ کردن پژوهشکده در این زمان تنها راه خروج از این بحران بود تا شاید مسئولین با کلید زدن طرح جدید خود امتیازاتی همانند انتقال برای خود کسب کنند تا زمینه خروج از این بحران فراهم شود.

کلمات کلیدی: پلمپ شدن پژوهشکده تربیت‌بدنی، دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران، پلمپ شدن عالی‌ترین مرجع پژوهشی ورزش کشور، پلمپ قطب علمی پژوهش ورزش کشور

آمار بازدید: 498 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image