ارتباط مستقیم با 30753 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استقبال بانوان طلبه از برگزاری جشنواره علامه حلی در استان‌های مختلف (9 شهریور 92)

استقبال بانوان طلبه از برگزاری جشنواره علامه حلی در استان‌های مختلف (9 شهریور 92)

مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به استقبال بانوان طلبه از برگزاری جشنواره علامه حلی در تمام استان‌های کشور خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا با اشاره به دیدار خود با روسای شوراهای جشنواره‌های علامه حلی برخی استان‌های کشور اظهار داشت: در این دیدارها روسای شوراهای جشنواره‌های استان‌ها با اشاره به استقبال طلاب از این جشنواره و کاهش چندماهه فرصت ثبت نام و ارائه آثار به این جشنواره نسبت به سال‌های گذشته خواستار تمدید مهلت ارسال آثار شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد موضوع تمدید مهلت ثبت نام در شورای سیاست‌گذاری جشنواره علامه حلی بررسی و نتیجه به استان‌ها اعلام شود.

مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: در این دیدارها راه‌های مشارکت بیشتر طلاب در ششمین جشنواره علامه حلی و استفاده بهینه از فرصت آیین بازگشایی مدارس علمیه برای یادآوری این جشنواره مورد اشاره قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه 10 مهرماه به عنوان مهلت شرکت در جشنواره علامه حلی تعیین شده است، ادامه داد: در جلسات مشترک با روسای شوراهای جشنواره‌های استانی علامه حلی،‌ بر تعامل هرچه بیشتر حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در استان‌ها به منظور تشکیل دبیرخانه استانی، انجام ارزیابی آثار و برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره و اهدای جوایز به برترین‌ها تاکید شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با بیان اینکه در سال جاری شاهد برگزاری ششمین جشنواره علامه حلی به صورت مشترک میان مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران خواهیم بود، اضافه کرد: اعلام برترین‌های استانی جشنواره علامه حلی در تمام استان‌ها مختص به حوزه‌های علمیه خواهران است که برای نخستین بار از برترین‌های استانی نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران هدف از اجرای این طرح را تشویق طلاب به ارائه آثار بیشتر و بهتر و در نهایت خلق آثار پژوهشی با کیفیتی بالاتر دانست و اضافه کرد: این کار زمینه را برای رقابت بهتر در جشنواره سراسری علامه حلی فراهم می‌کند.

وی گفت: توسعه کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های علمی و برگزاری فراخوان‌های پژوهشی در حوزه‌های علمیه باید توسعه و رواج یابد و برگزاری جشنواره علامه حلی نیز در این راستا انجام می شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا افزود: با وجود آنکه در سال‌های اخیر در حوزه‌های علمیه تلاش قابل تقدیری برای ارتقاء جایگاه پژوهش به عمل آمده است، هنوز تا رسیدن به جایگاه مطلوب خود فاصله دارد.

کلمات کلیدی: استقبال بانوان طلبه، برگزاری جشنواره علامه حلی، جشنواره علامه حلی، امور پژوهشی عمومی، حوزه‌های علمیه خواهران

آمار بازدید: 306 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image