ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رییس دانشگاه کشاورزی ساری خبر داد: احداث پردیس بین‌الملل دانشگاه (مرداد 91)

رییس دانشگاه کشاورزی ساری خبر داد: احداث پردیس بین‌الملل دانشگاه (مرداد 91)

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز واحدهای فناور رشد و سازمان صنعت و معدن خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مازندران، کریم سلیمانی با بیان اینکه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی تنها دانشگاه تخصصی استان است اظهار داشت: هرساله 160 دانشجوی دکترا داریم که می‌توانند 160 مسئله استان را حل کنند و باید از این ظرفیت در مازندران استفاده شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای دانشگاه اختصاص داده شده که این میزان اعتبار بین 80 آزمایشگاه تخصصی و 10 مزرعه آموزشی و سه مرکز رشد تقسیم شده است.

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری تصریح کرد: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری مجری طرح تحقیقات پروژه ملی استفاده از آب شور در مصارف کشاورزی، صنعتی و شرب در کشور شده است و دیگر آب شور و غیرمتعارف نخواهیم داشت.

سلیمانی به همکاری این دانشگاه با پروژه‌های ملی اشاره کرد و افزود: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی در سه پروژه ملی در رابطه با پروژه‌های خشکسالی دانشگاه شهید بهشتی، پروژه آبخیزداری دانشگاه گرگان و پروژه‌های پسماند با دانشگاه تهران همکاری اصلی دارد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی بحث جدی است و فرصت خوبی برای بخش کشاورزی است تا این تحریم‌ها و تهدیدها را بشکنیم تا این جنگ ناجوانمردانه به نفع ملت ایران تمام شود چرا که علم، ابداعات و اختراعات برای کشور ما قدرت می‌آورد تا بحران کشور پشت‌سر گذاشته شود.

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری افزود: مرکز رشد ما هنوز فضای واقعی ندارد و در فضای مجازی فعالیت می‌کند که متعلق به محیط زیست است .

سلیمانی ادامه داد: مکان و زمان برای کار علمی مهم نیست و سازمان صنعت و معدن و تجارت باید با مرکز رشد ارتباط بیشتری داشته باشد.

وی از احداث پردیس بین‌الملل دانشگاه در این واحد با بهترین کیفیت آزمایشگاهی خبرداد و گفت: این پردیس به عنوان واحد استاندارد و بین‌المللی دانشجو خواهد پذیرفت.

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز واحدهای فناور رشد و سازمان صنعت و معدن خبر داد.

کلمات کلیدی: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشگاه کشاورزی ساری، دانشگاه ساری، پردیس بین‌الملل دانشگاه دانشگاه ساری

آمار بازدید: 732 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image