ارتباط مستقیم با 30859 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دستور وزیر بهداشت برای افزایش حقوق دستیاران پزشکی (9 شهریور 92)

دستور وزیر بهداشت برای افزایش حقوق دستیاران پزشکی (9 شهریور 92)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره گشایش در حقوق دستیاران پزشکی گفت: گشایش حقوق دستیاران با افزایش حقوق آنها انجام می گیرد و هیات امنای دانشگاهها حتما به این موضوع توجه خواهند کرد.دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص همکاری هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی برای افزایش حقوق دستیاران افزود: نمی توان حق جذب را در دانشگاه ها عملیاتی کنند و هزینه سرباری را برای کل دانشگاه ها ایجاد کنند اما به حقوق بقیه گروه های حاضر در بهداشت و درمان از جمله دستیاران پزشکی بی تفاوت باشند.


وی افزود: هیات امنای دانشگاهها حتما به این موضوع توجه می کنند و ما هم کمک شان خواهیم کرد.

همچنین در این زمینه دکتر بهرام عین اللهی معاون آموزشی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار مهر یادآور شد: به دستور وزیر بهداشت تامین اعتبار مربوطه افزایش کمک هزینه تحصیلی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی به کلیه دانشگاههای علوم پزشکی عملیاتی شد.

وی افزود: یکی از مصوبات هفتاد و ششمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی که 26 اسفندماه سال 91 برگزار شده بود موضوع افزایش کمک هزینه تحصیلی دستیاران شاغل به تحصیل در مقاطع تخصصی و فوق تخصصی به میزان 50 درصد ارقام موجود بود که متاسفانه اجرای آن تاکنون به تعویق افتاده بود.

کلمات کلیدی: افزایش حقوق دستیاران پزشکی، افزایش حقوق، دستیاران پزشکی، وزیر بهداشت، گشایش حقوق دستیاران با افزایش حقوق، دستیار پزشکی

آمار بازدید: 374 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image