ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رییس دانشگاه آزاد خرم‌آباد خبر داد: رایزنی با دانشگاه‌های خارج از کشور برای مبادلات علمی (8 شهریور 92)

رییس دانشگاه آزاد خرم‌آباد خبر داد: رایزنی با دانشگاه‌های خارج از کشور برای مبادلات علمی (8 شهریور 92)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد گفت: دولتمردان برای مبادلات علمی با دانشگاه‌های خارج از کشور فعال‌تر شوند.




حجت‌الاسلام متقی‌نیا در گفت‎وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با بیان اینکه هر کدام از دولتمردان که بخواهند هدایت مراکز دولتی را بر عهده بگیرند بدون توجه به نقش اساسی و زیربنایی دانشگاه و دانشگاهیان موفق نخواهند بود، اظهارکرد: دانشگاه و دانشگاهیان نقش الگویی داشته و دولتمردان نمی‌توانند این ویژگی را نادیده بگیرند.



وی افزود: کمک گرفتن از دانشگاه‌ها توسط دولتمردان علاوه بر پررنگ شدن ارتباط بین این دو، به رشد وضعیت اقتصادی، کشاورزی، فرهنگ و... استان و کشور کمک خواهد کرد.



متقی‌نیا با اشاره به برخی از انتظارات دانشگاهیان از دولتمردان، تصریح کرد: ایجاد ظرفیت کیفی آموزشی- پژوهشی مانند تاسیس آزمایشگاه‌های مورد نیاز در دانشگاه‌ها و مجهز کردن آنها از عمده مطالبات دانشگاه‌ها از دولتمردان است.



وی افزود: ایجاد بازاری برای ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت و ارائه خدمات و فروش دستاوردهای دانشگاهیان از دیگر انتظارات ما از دولتمردان بوده و فضای آموزشی دانشگاه‌ها باید گسترده‌تر شود.



این مقام مسوول با تاکید بر اهمیت مبادلات علمی ایران با دیگر کشورها، خاطرنشان کرد: کشور ایران دارای ظرفیت بالایی در مبادلات علمی با دیگر کشورها بوده و نسبت به سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و دولتمردان باید در این خصوص فعال‌تر شوند.



متقی‌نیا گفت: دانشگاه واحد اسلامی واحد خرم‌آباد در این خصوص رایزنی‌های سیاسی و علمی با یکی از دانشگاه‌های خارج ازکشور داشته که امیدواریم در صورت توافق نماینده معتبری برای کشور باشیم.


کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد خرم‌آباد، اخبار جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد، مبادلات علمی دانشگاه آزاد خرم‌آباد، دانشگاه‌های خارج از کشور، مبادلات علمی

آمار بازدید: 340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image