ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رشد فکر دینی در دانشگاه‌ها و زمینه سازی برای گسترش زبان فارسی (8 شهریور 92)

رشد فکر دینی در دانشگاه‌ها و زمینه سازی برای گسترش زبان فارسی (8 شهریور 92)

در بیانیه پایانی اولین نشست روسای دانشگاه‌ها مراکز آموزشی پژوهشی و فناوری در دولت یازدهم که در شروع به کار دولت تدبیر و امید بر رشد فکر دینی در دانشگاه‌ها و سمت دهی آموزش‌ها به سوی کارآفرینی و استفاده از راه‌های میانبر برای وصول به علم نافع تاکید شد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه با اشاره به مفهوم عدالت آمده است عدالت به معنای آن است که ما در عمل به آنچه که در برگیرنده و حافظ ارزش‌ها است و از فرایند ارزیابی‌های کارشناسی گذشته، و عقل را جلب کرده است، از روش‌های نرم و یا پرهیز از تندروی و شتاب استفاده کنیم.



در ادامه این بیانیه، در خصوص برنامه‌های دانشگاهی، شرکت کنندگان در نشست با استظهار به پشتیبانی‌های همه جانبه مقام معظم رهبری از دانشگاهیان و همه کنشگران حوزه‌های علم و فناوری و تقدیر و تشکر از معظم له به خاطر حمایت‌ها و مشوق‌های که همواره نسبت ‌به دانشگاهیان مبذول می‌دارند، با مقام معظم رهبری پیمان بستند که همچنان به مجاهدت و تلاش بی‌وقفه برای تشدید شتاب علمی کشور ادامه دهند و نگذارند که هیچ مانع و عاملی پیشرفت علمی دانشگاه‌ها را کند و رشد علمی کشور را از شتاب بازدارد.



شرکت کنندگان در این نشست، اجرای دقیق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت نوآوری علمی در دانشگاه‌ها و قرار گرفتن پیشرفت‌های علمی در خدمت نیازهای کشور، تقویت رشد اقتصادی، فرهنگی سیاسی توسط دانشگاه‌ها و ایجاد رقابت سازنده بین دانشگاه‌ها، مراکز علمی و نخبگان و اعطای امتیاز به دانشگاه‌ها و عناصر برتر تاکید کردند.



در ادامه این بیانیه، روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری، ضمن گرامی‌داشت مقدم پذیرفته‌شدگان آزمون‌های سال جاری، بر رشد فکر دینی در دانشگاه‌ها، زمینه سازی برای گسترش زبان فارسی با بهره‌گیری از پیشرفت‌های علمی، رشد کیفی همراه با توسعه کمی، سمت دهی آموزش‌ها به سوی کارآفرینی و استفاده از راه‌های میانبر برای وصول به علم نافع و دستیابی به مرجعیت علمی و گره خوردن تحقیقات دانشگاهی با صنعت و تجارت تاکید کردند.



همچنین آمادگی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز آموزش عالی ‌را برای کمک به خلق حماسه اقتصادی، همگام و همراه با دولت تدبیر و امید اعلام داشتند.


کلمات کلیدی: رشد فکر دینی در دانشگاه‌ها، گسترش زبان فارسی، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز آموزش عالی، سمت دهی آموزش‌ها به سوی کارآفرینی، زبان فارسی

آمار بازدید: 363 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image