ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه ارومیه 7000 دانشجوی خوابگاهی دارد (5 شهریور 92)

دانشگاه ارومیه 7000 دانشجوی خوابگاهی دارد (5 شهریور 92)

رییس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه بودجه ابلاغ شده امسال هم سطح پارسال است، گفت: اگر دولت صد درصد بودجه تصویبی را به دانشگاه اختصاص دهد، دانشگاه برای انجام برنامه‌ها با مشکلی مواجه نمی‌شود.



حسن صدقی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه 700 میلیون تومان در سال به ایاب و ذهاب دانشجویان اختصاص می‌یابد، اظهارکرد: پارسال در هزینه‌های مربوط به حامل‌های انرژی، گاز، برق، تلفن و مسائلی از این قبیل دانشگاه با کسری بودجه مواجه بودیم، به همین دلیل برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه اقدامی انجام نشد و کیفیت آموزشی کاهش پیدا کرد.


وی تصریح‌کرد: اگر دولت صد درصد بودجه تصویبی را به دانشگاه اختصاص دهد، برای انجام برنامه‌ها، دانشگاه با مشکلی مواجه نمی‌شود.


صدیقی درباره تعداد خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه گفت: در حال حاضر دانشگاه ارومیه 7000 دانشجو خوابگاهی دارد که 60 درصد از آن‌ها در خوابگاه‌های دولتی و 40 درصد باقی در خوابگاه‌های خودگردان ساکن هستند.


وی با بیان اینکه همه دانشجویان متقاضی، خوابگاه دارند، اظهارکرد: به علت کمبود ظرفیت خوابگاه‌ها، دانشگاه تعداد آن‌ها را افزایش داده است که در حال حاضر 50 درصد دانشجویان در نزدیکی دانشگاه ساکن هستند و 50 خوابگاه خودگردان نیز در 15 کیلومتری دانشگاه وجود دارد.


رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به هزینه خوابگاه‌ها، تصریح‌کرد: در خوابگاه‌های خودگردان دانشجویان موظف به پرداخت مبلغی بین 220 تا 250 هزار تومان و در خوابگاه‌های دولتی 50 هزار تومان به عنوان ودیعه هستند.

کلمات کلیدی: دانشگاه ارومیه، اخبار جدید دانشگاه ارومیه، تعداد دانشجویان دانشگاه ارومیه، خوابگاههای دانشجویی دانشگاه ارومیه، ایاب و ذهاب دانشجویان

آمار بازدید: 428 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image